volgers

donderdag 11 juni 2015

Needleturn-applique

Piep

Daar ik in de Stonefield aanbeland ben 
Bij de sterren, 
Ging ik toch weer even aan de slag
Met de needleturn- applique,

Ik vind de technieken uitgelegd in de
Youtube filmpjesvan Jan Patek nog 
Altijd het fijnst.
Google even haar naam en daar staat de link naar de filmpjes.

En het resultaat daar ben ik tevreden
Mee.

Dus in de stilte van mijn tuin is deze ster
Zo gepiept.


Hier gebruikte ik de techniek ook..



Voor mij een topper, misschien voor
Jullie ook?

Niks nieuws natuurlijk, maar ik wou
Het toch even delen met jullie.


Happy quilting
Knuf Mieke



8 opmerkingen:

Anoniem zei

Ziet er geweldig uit Mieke. Wat voor naald gebruik je? Ik zoek nog steeds naar een mooie , dunne, lange, buigzame naald. Dat zijn nogal wat wensen he. Fijne dag buiten onder je mooie dak. Rietje van Slagmaat

quiltingmieke zei

piep
RIETJE, ik genruik naalden van Clover-Gold Eye Applique no 10

ze zijn lang, en fijn, en ik vind ze prettig werken

knufje

Wilma Kuin zei

Dat doe je erg netjes!! Mooi

Anoniem zei

Ja Mieke, ook ik kijk steeds naar de filmpjes van Jan Patek en ik leer daar ook veel van, ook de puntjes van de sterren. Mooi zijn je blokjes. Groetjes Wilma

10 zei

Hallo Mieke,

wat zijn die bloemetjes mooi geworden! De naam en nummer van de naald heb ik ook alvast genoteertd... komt zeker nog van pas!
Doe zo voort!!!! Groetjes, Martine

Ineke zei

Oh Mieke, ik probeer ook reverse applique, maar ik heb "planken"koorts, durf er nog steeds niet aan te beginnen. Ik vind ze prachtige geworden, je bloemetjes!

Mrs. Sutherland zei

Wat een mooie blommekes! Ik vind deze methode ook vaak het handigst, zeker in combinatie met een zilverpotlood.
Leuk blkog heb je!

Ineke Original zei

Wat een geweldige bloemen!