volgers

zondag 19 juli 2015

Zondag...en bedankt allemaal

Piep

Weer even geleden dat ik een verhaaltje schreef..

Eerst en vooral heel hartelijk bedankt voor alle goede raad ivm de quilt as you go en het wassen
Van de quilt.

Ik ga voor beide.. Denk ik..

Heb heeel veel tijd voor mezelf nodig...
In horizontale stand :)

Toch deze week een dagje ontspannen met mijn lapjeszus in een heerlijk sauna-landschap en vandaag doe ik dit
Nog eens over met mijn DH,
En gaan we beide voor een heerlijke massage daar ter plaatse.

En de Stonefield..
Die werd op een fleecedekentje gespeld.
Er komen teveel blokjes om nog te zien welke kleuren te gebruiken...
Dat ziet er voorlopig zo uit..er gaan wel geen 11 blokjes op een rij..


En ja ik maakte ook nog enkele blokjes en hield me verder bezig met het voorbereiden van
Nieuwe blokjes om binnenkort een weekje heel erg te gaan rusten en ontspannen.

De nieuwe blokjes zijn deze twee bloemen, zo leuk te maken met needleturn applique..


En bij deze ontbreekt alleen het hartje nog..
Maar de kleurcombinatie bevalt me wel!

Fijne zondag
En happy quilting
Knuf Mieke


7 opmerkingen:

Annelies zei

Mooi hoor al die tinten bruin bij elkaar !

10 zei

Hallo Mieke,

Mooi! De rijtjes beginnen zich al aardig te vullen. Zo krijg je inderdaad een goed zicht op alles:)
Fijne zondag, Martine

Wilma Kuin zei

Mooie blokken meis!!

Ineke zei

Prachtige blokken en de quilt groeit lekker!
Liefs, Ineke

miekequilt zei

Ondanks al je heerlijke uitjes en de nodige rust, ben je goed bezig!! Gewoon rustig op je eigen tempo werken is het beste wat je kunt doen.
Geldt toch voor ons allemaal?!!!

Wilma Kuin zei

Prachtige blokken...

Bezig Plus zei

Wordt heeeellll mooi zeg.....
Prachtig je bruin/beige blokje...
Steekjesgroetjes Anje.