volgers

donderdag 26 november 2015

lapjesvrouw met chocolade-cake-zin

piep

Gewoon een lekker dagje thuis,
beetje voorbereidingen treffen voor een etentje van zaterdag,
4 heerlijke vrienden komen gezellig naar ons toe..

Maar dat wil zeggen..plannen. 
niet alles in 1 keer, oh nee want dat wil dit vervelende lijf niet..

dus start je op tijd met je menu..
lees 2 weken op voorhand,

receptjes op bureaublad van pc

boodschappenlijstje

planning...jaja zelfs dat..

en je kiest je menu zo
dat het de dag zelf stressvrij is en je kan genieten van je gezelschap

wat mijn menu is?? vraag je je af?
dat zal ik zondag vertellen, want de vrienden lezen ook mee...hihi!!

En dan na de gedane taakjes van vandaag heb je plots zin in ..chocoladecake...
maar ..neen..het was nu tijd om te rusten..

wacht eens...wat las ik laatst op Pintest? mugcake?

effe op je tabletje rommelen..
en ja hoor daar heb je een receptje ..
twee minuten voorbereiden..

1,80 min in microwave...tada...
alleen nog een kopje koffie zetten uit mijn Georges Clooney machien
en genieten...euh..op d foto staat de gezonde thee..die drink ik verder op
na dit chocoladefestijn.


of het lekker was...best wel...niet hetzelfde als the real stuff..maar...oke...




o ja, de ruzie met het boordje ....is wat mij betreft opgelost..
kijk maar...

aan het lintje boven het boordje twijfel ik nog..
maar de sjaal heeft nog veel patroontjes te gaan..dus tijd genoeg om na te denken.


Vandaag genieten van het zonnetje na alle regen..

Heerlijk..

happy quilting
knuf Mieke

2 opmerkingen:

miekequilt zei

Wat een heerlijk vooruitzicht. Je vrienden boffen maar.

quilting Jeannet zei

Prachtig, je breiseltje, en ik denk goed opgelost zo! En volgens mij was het vandaag ook nog zonnig, en morgen veel regen, dus geniet er nog even van.