volgers

maandag 18 april 2016

Het midden blok ....en alleen nog de ophangsleufjes...

piep

Maandag, nieuwe week..

Ik zal ze beginnen met een mooie spreuk..
kwam ze tegen in het tuin en decoartie-centrum bij ons niet ver weg, in Halsteren.


Prachtig  toch?
Uit elke dag het mooie halen..

FIjn weekend achter de rug..
met mensen die we in ons hartje dragen...

Zondagochtend met DH de vijver lente-klaar gemaakt..
hele klus maar dan ben je ook gerust voor de rest van de mooie dagen..

Zonder te willen zeuren....die dagen laten wel op zich wachten..
nog steeds verwarming aan en dikke trui..
van zomer-outfits is nog geen sprake..

enfin zal wel komen zeker...

alleen, er staat een spikplinternieuwe ijzeren, elektrisch ros
in de garage op me te wachten..
Met nog veel meer comfort dan mijn oudje ...
En zou zo graag...

Terug naar zondag , 
namiddag flink gerust en nadien steekjes gezet aan de afwerkbies..
poehoe...flinke rit ...maar ik ben rond..


Nu de sleuven boven en onder nog vastzetten en dan kan hij de wasmachine in..
brr...vind het nog altijd een beetje eng...

maar we gaan er voor..

Verder deze ochtend in mijn ateliertje het midden bokk van de Late Blossom
in mekaar gezet..
Tevreden :)

Nu net boterhammetje gegeten ...
en tijd om even onder mijn dekentje te kruipen en twee uurtjes te ....:(

Misschien straks nog even aan het snijden van de volgende blokken..
want ja juist...deze is weer zo verslavend..

Happy Quilting
knuf Mieke

4 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

Hij is vast prachtig geworden Mieke, en deze blokken zijn ook weer heel mooi. Hier toch veel zon, en uit de wind héérlijk

10 zei

Ik vind het wassen van een quilt(groot of klein) ook steeds een spannende zaak! Altijd benieuwd naar het resultaat en ook heel gelukkig als het goed gelukt is:)
't Zal fijn zijn als hij een mooi plekje aan de muur krijgt!

Je middenblok is alvast prachtig! Kijk al uit naar het vervolg!!!
Groetjes, Martine

Guusje, zei

Wat een mooi middenblok en wat spannend de quilt wassen, de kleuren zien er veelbelovend uit.

Anoniem zei

Wat heb je mooie foto's boven aan je blog. Echt een lust om naar te kijken. Ik denk dat je affo quilt mooi uit de wasmachine is gekomen. Heerlijk gevoel he, dat die klaar is en ook zo mooi geworden. Fijne dag nog. Groetjes Wilma