volgers

donderdag 25 augustus 2016

Mooie Zeeland...en oh..oh...wat leuk!!

Piep

Donderdagochtend op tijd vertrokken richting Zeeland..

Op aanraden van mijn vriedinnetje (BNQ) eerst, een superlief, ingericht winkeltje met een alleraardigste verkoopster bezoeken.. Dus richting Rozenburg...

Als je, zoals ik, houd van de antiekerige, beetje bepoederde stofjes en
Dingetjes...man.. Man.. Neem dan je spaarpot maar mee...

Zalig!!
Als ik moest kiezen tussen chocolade of dit..en geloof me op dat eerste ben ik gek...
Dan weet ik het wel...
Hier kom ik zeker terug..

Mijn buit..


De prachtige stofjes
Twee patroontjes en een roestige veer..

Daarna lekker verder naar  Brielle, ons gekend van de vorige vakantie aan zee..
Heerlijk geluncht op een terrasje in de schaduw..

En dan... Naar "de plattelandsquiltster" met de voor mij allermooiste quilts" ..

Die van het "maandagochtend blogje" waar we steeds naar uitkijken..

Weten jullie het al?

Tada...
Heerlijk samen kletsen en even op de foto
Voor het blogje..met


Van steekjes zetten kwam niks wegens te warm, maar oh en ah's over stofjes en
Patronen..en ook onze alledaagse dingen maakten er weer een geslaagde middag van... Heerlijk verwend met allerlei lekkers..

En ook had ... J. gevraagd om mijn 
Late Blossom )die eigenlijk Late Bloomer heet ..Waar haal ik het toch?) mee te brengen...
Mmmm die haalde ik met een klein hartje uit de zak...

Want wie ben ik.. In vergelijking..
Enfin.. Toch gedaan.. En yeaaah de kleuren zagen er antiekerig uit ... Net wat ik zo graag wil en probeer..

Nu maar steekjes zetten, met nog meer plezier...
Volgende afspraak bij ons thuis..
Op dat belgische platteland..

Hoe fijn is het als er "een klik" is met iemand..
Je hebt het niet snel.. Tenminste ik niet..
Maar als het is "dan graag voor heeel lang.

Weer een dag met een gouden randje

Happy Quilting
Knuf




10 opmerkingen:

10 zei

Hallo Mieke,

dat was precies een hele leuke dag!
Mooi de twee quiltsters samen op de bank!
Groetjes,
Martine

quilting Jeannet zei

Hahaha, die Mieke! mijn haar zit een ietwat verwilderd van de warmte denk ik, enne, je Bloomer is werkelijk geweldig!! Ik heb hem nog eens bekeken in het boek zelf, maar die van jou, wauw!Voor nu en nog eens zeggen ze dan he, wij komen graag een keer naar jullie toe, gezellig!

Ineke zei

Wat heerlijk zo'n dagje doorbrengen in Zeeland en dan ook nog op bezoek bij Jeannet. Leuk geschreven.
Liefs, Ineke

Lida zei

Wat gezellig jullie samen, lekker kwebbelen en genieten van haar mooie creaties en haar heerlijke huis! Groetjes
Lida

Anoniem zei

Mooie foto van jullie 2 en wat goed dat het zo klikt tussen jullie.
Groetjes Wilma

Anoniem zei

Ik wil Jaennet ook best wel eens ontmoeten? Ik vraag me af wat ze wil zeggen met kekke? Is dit een Hollandse woordspeling? Of moest het hekke zijn?...leuke dag! In ieder geval genieten.

quilting Jeannet zei

Kekke is een ander woord voor hip, en dat was Mieke zeker met haar autootje ;)

Birgitte aka Bietje zei

Wat heb je weer een leuke dag gehad. Ik zag ergens anders de auto waarmee je kwam. Helemaal aangepast aan het weer....
Farmyard kende ik alleen als webwinkel, met heeeeeeeeel leuke spulletjes. Ik wist niet dat ze ook een echte winkel hadden. Ga ik onthouden. Ik geloof dat ik dezelfde stofjessmaak heb als jij. Groetjes.

Chris zei

Tjonge, dat was zeker een dag met een gouden randje. En met nog een vervolg ...

Clare zei

Hope you are enjoying you time in my country. Other than that earthquake the other morning it`s lovely here. Happy Stitching.