volgers

woensdag 21 september 2016

Nieuw seizoen vraagt nieuw project

Piep

De herfst dient zich aan,
Koele ochtenden, vroeger donker in de avond,
Overdag nog een heerlijk zonnetje.

Tijd voor een nieuw project..
Ik koos voor eentje van Farmyard,
Een geweldige winkel, webshop, met zalige stoffen en patroontjes.. En dit is er eentje van.. Niet heel groot, maar zo mooi..
Toch flink wat werk aan..

Heb deze ochtend op mijn kamertje alle te festoneren blokken gesneden
En 3 er van al voorbereid om te beginnen
Deze middag...
Ik ga me lekker buiten in het herfstzonnetje installeren en me hier mee bezighouden.

Ik moet wat het doorpitten van de Late Bloomer betreft ( die ik zo graag af zou hebben)  even wat gas terug nemen,
Heb de laatste dagen heel veel gequilt en mijn linkerschouder laat zich voelen..
Dus even rust gunnen.. Want deze schouder is al niet in goede staat.. 
De quiltersschouder, ons welbekend zeker..

Hop hop naar buiten nu...
O ja gisteren niet genaaid maar wel gebakken...


Happy quilting
Knuf Mieke

8 opmerkingen:

Elsje zei

geniet nog van je lapjes en je bakvormpjes

quilting Jeannet zei

Geweldig leuk quiltje Mieke!! en die taart........Mmmmm met lemon curd....

10 zei

Leuk Mieke, katten en muizen... past goed!
Om te beginnen al veel plezier met het maken van het quiltje!
Groetjes, Martine

Wilma Kuin zei

Mooi!! En lekker..

Marguerite zei

leuk is tie he!
Het kat en muis quiltje heb ik hier ook hangen.

conny's quilts en creaties zei

Wat een leuk patroon, ik ken de site niet, ga er ook even kijken. Ik zit hier te watertanden van je heerlijke gebak! groetjes, Conny

Chris zei

Leuk project lijkt me dat.
Wat kan jij lekkere dingen maken! Ziet er uit om direct in te bijten.

quiltsathome zei

Wat heb je mooie kleuren in je nieuwe quiltproject !