volgers

donderdag 26 januari 2017

Heerlijke winterdag...

Piep

Oh oh hadden wij vorige week een leuke dag aan zee in Zeeland.

Zalige zon, lekker koud, 
DH en ik ingeduffeld als 2 pinguins het strand op.. heerlijk gewandeld..
Heenweg wind in ons gezicht.. koud.. maar de rest van het pingiunlijf was goed ingepakt dus stappen maar..

Wat ons direct opviel was het dikke tapijt aan schelpen op het strand... door de storm van onlangs,  allemaal meegebracht uit zee... nooit gezien, zoveeeeeel!

Terugweg, heerlijk zonnetje op onze snoet..

Toen we weer aan ons beginpunt kwamen vonden we het zo heerlijk dat we nog een tijdje "snoet-zonnen" deden op een bankje..

Dan heerlijk geluncht in het Badhotel van Rockanje.

Om dan snel naar mijn zee-lands vriendinnetje op bezoek te gaan.,
We werden weer met open armen ontvangen, zoals altijd.. in haar mooie gezellige huis dat echt "warmte en ambacht" uitstraalt.. quiltmania, simply vintage wat zouden jullie hier mooie plaatjes kunnen schieten..

Heerlijk aan de koffie met lekkers en dan maar kwebbelen over ... lapjes .. en andere belangrijke wereldse dingen.

O juist, ik kwam hier ook een goede daad stellen, 
ik had, nadat er ik dit huis grote opruim werd gehouden ik de immense hoeveelheid voorraad, een paar dingetjes gekocht... deze...
Voor ooit.. :)


Leuk he?

En er stond ook nog een goodie-bag voor me klaar, maar die inhoud hou ik
Nog een tijdje voor mezelf..wat er in zit is zo leuk...dus nog beetje denken hoe en wat.., beetje mysterie mag/moet er zijn in het leven, toch?

Poes van het huis.. die dacht... wees eens stil zeg.. ik wil slapen.. DH nam er deze leuke foto van...


Mooi beest, zaaalig!!

Voor vertrek nog snel een fotootje in het walhalla van deze plattelandsquilster..
 (oh oh... wat mooi allemaal..)
Als herinnering aan deze geslaagde winterdag..
Dag vriendinnetje, in het voorjaar komen we vast weer een keertje naar je toe..

Verder wordt er hier van ons huisje genoten.. 
stavaza van mijn scraps of life..


En verder pik ik regelmatig een bee mee, zoals deze middag weer een heerlijke randjesbee in het dorp., 
Met de fiets er naar toe als het zonnetje gaat schijnen, zoals de weervrouw beloofd heeft..

Genieten elke dag van die kleine dingen.,
Want zoals DD1 deze week schreef
"Genieten sweeties, these are the best days of your life"

Happy quilting
Knuf

5 opmerkingen:

BezigeBijMirjam zei

Oh heerlijk Mieke, wandelen langs het strand. Daar houd ik ook wel van. Niet van ln het zand in de zo'n liggen. Maar wandelen, heerlijk! Ook bij stormachtig weer. Helaas wonen te ver van het strand om dat vaak te doen. Idd, heel gezellig bij "onze" plattelandsquiltster. Heel sfeervol en wat een mooie quilts toch hè?! Altijd leuk om naar een Bee te gaan. Ik was gisteren nog bij Willeke (Fat Quarters). Ik heb aan mijn Jane gewerkt. Fijne dag!

quilting Jeannet zei

Het was weer heel gezellig Mieke, en natuurlijk van harte welkom in het voorjaar met je gezellige man!

conny's quilts en creaties zei

Heerlijk zo'n uitstapje! groetjes, Conny

Chris zei

Jouw DD1 heeft gelijk! En ik denk dat jullie dat ook doen, als ik dit logje lees. Heerlijk zo met je snoet in de zon en 'huppelen' als pinguïns!
En fijn en gezellig natuurlijk om je vriendinnetje te bezoeken en van al haar moois te genieten.
Geniet van je weekend!

Guusje, zei

Wat een heerlijk dagje uit hebben jullie gehad en dan ook bij Jeannet op bezoek lijkt me geweldig leuk en ook erg gezellig.