volgers

woensdag 13 september 2017

Herfst in het land, ufo's in de hand

Piep

Zoals mijn titel zegt..In de hand.. jaja.. maar nog steeds gedoseerd om de overbelasting te vermijden..

Wat een ommezwaai in weer hebben we he dames.. brr.. kacheltje snort hier al regelmatig..


Zolang je beweegt is het oke.. dus tijdens het ...
Gaat het wel,

Gelukkig hoeft dat niet de hele dag..

Trouwens in mijn "kamertje" is het een draadjesfestijn.. DH heeft er nochtans al een paar maal met de stofzuiger doorgeweest.,

Er wordt namelijk elke ochtend dat het kan verder gedaan aan zijn "overhemden-rag-quilt"
En als ik druk in de weer ben dan vliegen
De draadjes al wel eens naast het daarvoor bestemde bakje :)

Ik heb de quilt al even opengelegd en gepuzzeld want hemden van grote en kleine, dikkere en dunnere heren
Geven alle soorten blokken...
Zoiets gaat het ongeveer worden.. 
Zien jullie de grotere blokken...

Die waren leuk om te maken..
Een old/timer Mercedes, is ventje gek op.. een ochtendje werk, maar ik ben tevree..
Een blok vol "liefde"
Jaja nog steeds na 38 jaar huwelijk
En twee blokken met zak.. tenslotte moet je je zakdoek ook ergens kwijt..


Verder werk ik zoals gezegd aan het middenstuk van de "Diamonds" een hele (fijne klus)
Kopje thee ik een nieuwe "Emma" erbij.. heerlijk!

Intussen zijn er weer twee taartpunten (zo noem ik ze maar effe) klaar maar die staan nog niet op de foto..

We hadden ondertussen ook weer onze eerste bee ik de winkel van http://www.naaldendraad.eu/
Was weer leuk iedereen te zien na de vakantie maar daar kan je alles over lezen
Bij mijn quiltzus denk ik http://naaldendraadschoten.blogspot.be/

Verder een zalige puzzelmiddag gehad met andere vriendinnetjes (9000 stukjes.. had ik nooit gezien, zo groot.. en
Vriendinnetje zat "vast" dus effe met zijn 3en verder gedaan en 1 vriendinnetje aan de zijlijn.. die moedigde ons al breiend aan..:)


Oh ja en omdat de avonden al weer heerlijk lang zijn, met lekkere kopjes thee toverde ik vandaag deze "suikerkaneelbolletjes" uit de oven..

Gisteren waren we met de trein naar de stad toe.., ik scoorde alvast twee warme sjaals al hoop ik op nog vele zonnige najaarsdagen

Zo en nu duik ik mijn keukentje in om een lekkere pasta te maken met 
broccoli-roosjes en kip

Happy quilting
Knuf

5 opmerkingen:

conny's quilts zei

Leuke titel voor dit heerlijk herfstblogje! groetjes, Conny

naald en draad zei

Fijn weeral een super blogje te lezen. Mmm warme sjaals we kunnen ze al bijnaaan. Groetjes Lapjeszus Carine

Sylvia zei

Kun je wel zeggen wat de titel betreft!
Ik heb mijn Passacaglia maar weer eens tevoorschijn gehaald.
Ik zou bijna "jaloers "worden op jou altijd fraaie en lekkere baksels uit de oven, zien er altijd zo appetijtelijk uit!
Succes verder met de quilt, komt goed volgens mij. Mooi.
Groetjes Sylvia.

Martine Donders zei

Hoi Mieke!
Je rag quilt wordt heel mooi! En de oldtimer Mercedes is super! Je DH gaat heel tevreden zijn:)
Groetjes,Martine

Wietskes Quilts zei

Wat leuk Mieke jouw taartpunt met een tegenkleur aan de andere kant.
Ziet er leuk uit zo hoor!!!!
Succes nog

groetje

Wietske