volgers

vrijdag 13 oktober 2017

Kleine heren, grote heren en toch een AFFO

Piep

Lang geleden opperde ik het idee om een Ragquilt te maken voor DH.
Ik zou deze van oude overhemden maken.. die van DH en van een goede vriend., er werd flink gespaard, zoveel dat ik makkelijk nog een quilt kan maken...

Maar voorlopig is eentje genoeh gemaakt van de hemden van grote heren en  kleine heren..

Ik had  DH beloofd dat hij onder de quilt zou liggen tegen dat het koud werd..

En kijk we krijgen zelfs nog een “nazomertje” dit WE,
Dus ruim op tijd klaar.

In maakte een echte puzzel van deze quilt.. erg fijn om te doen.. maar wat een draadjes en stof.. mijn kamertje werd stoffiger en stoffiger.

Deze week dan ook een ochtend uitgetrokken om mijn “ateliertje” weer spic& span te maken.
Alleen de naaimachine nog olieen, stofjes zijn er al uit.

Kon het ook niet laten om 3 speciale blokken te maken..want voor mijn DH alles he, love you !!

Voor het wassen volgde ik de raad op van de 
FB vriendinnetjes, in een dekbedovertrek die sluit met rits.
Ging super!!
En dan drogen maar!!
En toen... yeaaah een Affo!

Benieuwd wat jullie er van vinden...









Nu gaan we genieten van die mooie na-zomerdagen,

En dan weer verder met de andere projecten.

Happy quilting
Knuf

8 opmerkingen:

miekequilt zei

Wat een leuke quilt. Daar zal je man heerlijk onder liggen als het koud wordt.

Ineke zei

Wat zal je DH er lekker van genieten, zo'n warme quilt.

Elsje zei

Prachtig !

Hennie zei

Hij is hartstikke mooi geworden, je man zal er wel heeeeel erg blij mee zijn ! ! !

Fijn weekend Hennie.

Quiltminizusje zei

Wat een heerlijk kleed is dat, en heel leuk met die auto en hartjes.
Groetjes christine

Unknown zei

Hoi Mieke!

Wat is je ragquilt mooi geworden en wat zal er iemand lekker onder kruipen als het wat kouder wordt:) Hij is blijkbaar helemaal gemaakt onder het moto: "Those who sleep/rest under a quilt are covered bij love!!!"

buffalo16 zei

Prachtig Mieke...������

Anoniem zei

Lucky man, die DH! Niet alleen warmte maar beslist ook veel herinneringen aan die hemden! goed gedaan Mieke! Nog eens bedankt voor dat patroontje van de Mercedes. Rebecca.