volgers

zaterdag 24 maart 2018

Joepie en een beetje :(

Piep

Zo hier ben ik weer..

Eerst het superleuke...

Verleden week , vrijdagochtend richting Kerkwerve...
Naar Marcha...yes mijn Di Ford stofjes ophalen..

En met mijn ogen toe de winkel in ...mmmm sorry , das niet gelukt, is ook zo onbeleefd he, wil mijn papa niet, ben een
Wel opgevoed meisje..:)

Zo ziet de collectie eruit..

De vier zwarte streepjes , van die stofjes heb ik iets meer van genomen..


Kijk mijn juweeltjes...



En nee heb de touwtjes nog niet losgemaakt.. de verleiding weet je wel...:)

En dan omdat toch mijn ogen toch open waren ..de nieuwe collecties..Modern antiques and Pioneer Brides..

Tja..



Oke .. dik tevreden, 

de auto in richting Rockanje, mijn vriendinnetje ophalen..
 “deze 
dame gaat mee lunchen.. zalig!!!

En lekker, ja hoor,  altijd op ons plekje daar..

Ik had deze...


DH en vriendinnetje de “club”

Lekker nog een kopje koffie
En dan zoals afgesproken richting Brielle ,
Naar 
Jeannine.., House Of Quilts..

Ze was zelf niet aanwezig wegens regiodagen.. dus winkel was een beetje leeg, zonder FQ en zo..

Effe rondgekeken.. babbeltje gedaan.

. “de wereldvogel” gezien.. waar toen naarstig aan gewerkt werd..en ondertussen zijn vleugels heeft uitgeslagen...rustig blijven Jeanine.. als je de wereld wil veroveren... (grapje hoor)


Tenslotte,  kleine aankoop,
 twee quiltsnoepjes 
En 2 stofjes..wegens toch wel forse prijs..en een beetje teleurgesteld wegens het zeer beperkte aanbod van de Aurifil 80... dacht gelezen
Te hebben dat de volledige collectie er zou zijn..
Maar verder dan antiek blauw kwam ik
Niet.. spijtig.. antiek rood had fijn geweest..

Gelukkig had mijn verplaatsing vanuit Antwerpen niet alleen “ het Aurifil80 klosje” als doel :)






We gingen lekker naar “ten huize van “ mijn vriendinnetje..” aan de koffie en taart.. en lekker knuffelend met de heerlijke poes..


Natuurlijk werden er nog drukke gesprekken
Gevoerd over werk in uitvoering.. en oh en ah’s..

Enfin het werd als vanouds weer een gezellige middag
En er op terug kijkend een “dag met een gouden randje”


De :( van mijn titeltje..

Na de verkoudheden die we beide hadden sukkelt 
DH nu met een zona en ik met ademhalingsproblemen..

DH aan de pillen.. en rust.. dat laatste woord is hem niet genegen..

En ik word weer door “de molen” gehaald bij “de witte  frakskes”...
Woensdag nog een onderzoek “met een roesje”
En dan 11 april de uitslag..
Zou een allergie van mijn kipjes zijn.. mag hok dus niet meer schoonmaken en niet meer knuffelen met mijn dames...:(

Opschieten met die diagnose .. wil binnenkort op reis hoor meneer doktoor!!!

Nog grappig nieuws om te eindigen natuurlijk..
Op bezoek bij “mijn zus” ..ze heeft een spierwitte pup, Teddy... de mannen gingen een blokje om.. en hondje ging mee.... tja .. er is ook zoveel te ontdekken.. snuffel.. snuffel..resultaat...:)


Gevlekt wit is ook niet lelijk toch?

DH nam ook nog een foto van deze
 “pracht-heer-in-de-natuur”


Wondermooi ...

Ik eindig met een spreuk die ik erg mooi vond en in de winkel van Jeanine fotografeerde...



Happy Quilting 
Knuf




3 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

Leuk blogje Mieke en het was weer een aangenaam verpozen met jou en je mannetje, enne, allergie voor de kipjes, jeetje, daar moet je toch niet aan denken zeg! Dan moet Dirk de kipjes maar verzorgen voortaan.

Judith zei

Dat klinkt allemaal even gezellig en leuk, behalve een mogelijke allergie! He get! Hopelijk valt het allemaal mee.

Sylvia`s Quilts zei

Gezellig blogje weer en wat zijn het weer prachtige stofjes zo bij elkaar hè?
Beterschap jullie allebei.
Groetjes Sylvia.