volgers

zondag 9 september 2018

DE BABYQUILT

Dit blogje stond al heeel lang klaar.

Wachtend op het grote moment!

En vrijdag is dan onze kieinzoon geboren.
Zijn naam is VIKTOR, een flinke jongen
4.310gr en 57cm

Kijk en bewonder...


Wat is dit mooi!!
Gisteren met heel ons gezin intens genoten van dit
Kleine wondertje.

Het quiltje dat ik maakte komt deels uit een hele oude 
Quiit &zo en een deel van mezelf.

Wens van de ouders, wit en een broderietje mag.

Wit werd hij niet helemaal.. lekker speels en toch sober wel.

Omdat ik wist dat dochter en zoontje van “teckeltjes” houden zette ik er eentje op de top..






En het etiket kreeg ook een geborduurd teckeltje, 

Ik noem het quiltje “Little wonder” want dat is ons kleine mannetje echt wel!

Nog een bijzonderheid aan het etiket,

De lange kant van de driehoek is dichtgenaaid, er zit een lapje in met een geheime boodschap
Voor Viktor.
We gaan op kerstavond 2024 samen het etiket openen
En dan kan hij het zelf lezen, samen met mj, zijn Mimi, wat er op staat.




Het quilten deed ik gewoon met een latje, passer en potlood.

Gisteren was dan het grote moment daar,
Op bezoek..
Happy family, wat een kamer vol geluk.

Het moment...









Oh en aahh, ze waren er echt blij mee en vonden
Het zeer persoonlijk,.
Happy Mimi :)

Nu kan onze kleine man groeien en zijn we 
Voortaan een “family of 7”





Happy quilting van een zielsgelukkige 
Mimi en Buppa,

Knuf

14 opmerkingen:

Ingrid zei

Gefeliciteerd met het wondertje. En prachtig quiltje !! Heel speciaal..

Conny's-blog zei

Echt een wondertje.........Gefeliciteerd allemaal.
Zo leuk bedacht je quiltje.............liefs.Conny

quilting Jeannet zei

Ach wat een fantastisch verhaaltje Mieke, wat zullen jullie met zijn allen een fijne tijd in gaan! Heel veel geluk en voorspoed met jullie nieuwbakken kleinzoon Viktor!!

wilma oud zei

Oh Mieke, wat ben ik blij voor jullie allemaal. Wat een mooi manneke. Hier ga je heel veel van genieten. En wat is je quiltje mooi geworden. Zo prachtig en intensief ook doorgequilt. Lieve groeten van Wilma

Unknown zei

wat een prachtig quiltje voor zo een prachtig mannetje! nogmaals van harte gefeliciteerd!
kleinkinderen hebben is genieten met een grote G! wij hebben inmiddels al zeven kleinkinderen en iedere keer weer een wonder!
ik wens jullie allemaal veel geluk met het kleine mannetje toe!
veel liefs, stella.

Elsje zei

Op deze foto's heb ik zitten wachten , oohh zo een mooie quilt. En nogmaals proficiat met Viktor

Maria zei

Dat kan niet anders dan Genieten zijn, wat een flinke kleinzoon, en wat een mooi quiltje, was ik ook nieuwsgierig naar hoor. Groetjes, Maria;

Sylvia`s Quilts zei

Wat een schattige baby, echt een "bolleboos"!
Leuk hoor de quilt die je hebt gemaakt, héél apart.
Geniet maar van het kleine kereltje want ze groeien hard, maar dat is ook leuk.
Groetjes Sylvia.

Judith zei

Het zijn en blijven wonders. Geniet ervan samen, gefeliciteerd mimi!

Ineke zei

Wat een schattig quiltje is het geworden voor jullie klein wondertje!

Marguerite zei

Lief quiltje daar zijn ze vast heel erg blij mee.
En nu genieten van dit mooie mannetje...

شركة المثالية zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
miekequilt zei

Wat een lieverd. Gefeliciteerd met deze kleine man. Ik wens jullie veel liefde en plezier met en van hem.

Tara Omar zei

Hiv-ziekte voor de laatste 3 jaar en had pijn die moeilijk te eten was en hoest zijn nachtmerries, vooral het eerste jaar. In dit stadium is het immuunsysteem ernstig verzwakt en het risico van het oplopen van opportunistische infecties is veel groter. Niet iedereen met HIV zal echter doorgaan met het ontwikkelen van AIDS. Hoe eerder u wordt behandeld, hoe beter uw uitkomst zal zijn. Ik begon met ARV om vroegtijdige dood te voorkomen, maar ik geloofde in God dat ik ooit zou worden genezen. Als een Hiv-octrooi adviseren wij om antiretrovirale behandelingen te nemen om onze kans te verkleinen van het verzenden van het virus naar anderen, een paar weken geleden kwam ik op zoek op het internet als ik informatie over Hiv-behandeling met kruidengeneeskunde kon krijgen, op mijn zoektocht zag ik een getuigenis van iemand die is genezen van Hiv haar naam was Achima Abelard en ander Herpes Virus patent Tasha Moore gaf ook getuigenis over deze zelfde man, genaamd Dr. Itua Herbal Center. Ik was ontroerd door de getuigenis en ik nam contact met hem op via zijn Email.drituaherbalcenter@gmail.com We praatten en stuurde me een flesje kruiden Geneeskunde Ik dronk het zoals hij mij opdroeg. Na het te hebben gedronken, vroeg hij me om een ​​test uit te voeren dat ik mijn lijdensweg met het Hiv-octrooi heb beëindigd. Ik ben genezen en vrij van Arv Pills. Ik ben hem altijd dankbaar Drituaherbalcenter . Hier zijn contactnummer +234 8149277967 ... Hij verzekert mij dat hij de volgende ziekte kan genezen .. Haar, kanker, herpesvirus, ziekte van Lyme, epilepsie, blaaskanker, colorectale kanker, borstkanker, nierkanker, leukemie, longkanker, non-hodgkin lymfoom, huid Kanker, Lupus, Baarmoederkanker, Prostaatkanker, fibromyalgie, ALS, Hepatitis, Copd, ziekte van Parkinson. Genetische ziekte, Fibrodysplasia-ziekte, Fibrodysplasia Ossificans Progressiva, Fluoroquinolone-toxiciteitssyndroom, Lever / Nier Inflammatoire, onvruchtbaarheid, darmziekte, ziekte van Huntington, Diabetes, Fibroid...