volgers

donderdag 11 december 2014

Kersthuisje , Gossipmand met een extraatje, en de daisykop...

piep

Vanochtend weer vroeg wakker, 
maar dat is geen nieuws..

Op tijd begonnen en  huisje beetje in kerstsfeer gebracht,
niet veel...gaat me niet zo af...
geen boom, want onze poes Marie sloopt die telkens,
dus dat doen we al enkele jaren niet meer.

Maar toch gezelligheid...veel lichtjes en kaarsjes..
en twee leuke kerstmannen,
eentje, de dikste, is eigenlijk al erg oud...

Ik kreeg hem van  DD1 in t begin toen ik ziek werd en op bed lag,
hij is me dierbaar en hoort er gewoon bij,
bij deze tijd van het jaar.

En meneer beer kijkt een beetje verwonderd...lichtjes aan
mijn pootjes...maar na even uitgelegd te hebben dat de kerst 
eraan komt en het zo gezelliger is...was hij akkoord,
oef gelukkig maar..


Na deze actie....juist ja die zetel...

Dan even naar supermarkt geweest
en dan weer een dik uur genoten van de heerlijke knisperende warmte
van ons kacheltje en de mooie muziek op de radio deze tijd van het jaar.

O ja..de bloemenmand...heb ik een klein persoonlijk tintje gegeven.

Een  yoyo en een houten hartje

Nu is de Daisy-tas aan de beurt,
alle voorbereidingen waren gisteren getroffen,
dus nu lekker genieten en steekjes zetten.


Tot morgen....

Happyquilting
knuf Mieke

1 opmerking:

miekequilt zei

Ha Mieke, dat doe je goed. Lekker genieten, huis versieren, lekker handwerken en af en toe even rusten.
Ik wens je hele mooie dagen en een heel goed,mooi,gezond en creatief 2015.