volgers

donderdag 6 augustus 2015

Tuurlijk wel ...stofjes...

Piep

Trouwe lezers zullen al lang gedacht hebben..bezoekt ze dan geen enkele 
quiltwinkel? Ben je gek...tuurlijk wel...

Ik had zelfs een hele doos stofjes bij (quiltmania-lente) om er een rand bij te kiezen,
en of ik geslaagd ben...
moet je kijken...

Bij Marsha (De Quilster) in Dreischor,
Had ze me toch mooie stoffen...zoals altijd trouwens...:)


De nieuwe collectie van Judy Rotherweihl ( te zien op haar website (klik)
en of dat nog niet genoeg 
was,  ook nog de nieuwe van Jo Morton..

wauw,,,wauw....


Oke rand geslaagd,

maar dan had ik laatste het nieuwe boek van Kaffe Fasset gekocht,
deze..weten jullie nog?

Die wil ik gaan maken maar in deze stofjes...
mmm...net snoepjes , zo mooi...

Na de stofjes zijn we doorgereden naar Zierikzee,
leuk gewandeld, niet te ver,

mooi haventje hebben ze daar toch...
Er komen nog mooie fotootjes aan van DH in een volgend blogje..

lekker gegeten, mijn zus genoot van oosterse mosseltjes en ik de gebakken versie...



dan naar ons huisje en even buurten bij mijn buurvrouw...
zaaalig, wat ga ik haar al missen...en haar zoon ook , zo een leuke jonge man 
om mee te praten...

En toen kwam onze laatste avond alweer..
inpakken..

en ondertussen alweer thuis,
eerste wasje wappert aan de lijn,
machine draait op volle toeren..

wat een heerlijke week hebben we gehad...

Rust, natuur, mekaar, lekker eten..en zonnetje, elke dag..
volgende week even een fruitweekje en lichte kost houden..
en dan komt het met het gewicht ook weer helemaal goed.

Rockanje, ik hoop dat we een keertje terug keren,
want ik had het erg naar mijn zin..

o ja, ik deed tijdens het opruimen nog 1ding..
het kaartje en hangertje dat ik van mijn buurvrouw kreeg,
in mijn herinneringskrans hangen,
want ze zijn voor mijn heel speciaal.



happy quilting 
Knuf Mieke


6 opmerkingen:

miekequilt zei

Wat een heerlijke week. En het nagenieten is ook zo fijn, vooral met die mooie lapjes!

quilting Jeannet zei

Mieke, wat fijn dat je het zo naar de zin hebt gehad! Het was heel gezellig om je zo als mijn buurvrouw te hebben, het kon slechter;) en die stofjes bij Marcha, onweerstaanbaar, ik hoop er volgend weekend heen te gaan, geniet nog na van je heerlijke weekje.

Unknown zei

Mieke wat een mooie stofjes maar vooral de rand dat mooie blauw met geel supermooi !

AnitaS zei

Wat fijn dat je zo genoten hebt. Prachtige randstof is het.

10 zei

Hallo Mieke,

mooie stofjes heb je gevonden. 't Is een heel leuk winkeltje... ik was er onlangs ook:) Groetjes, Martine

Ineke zei

Wat een mooie rand-stof!!! En je andere lapjes zijn prachtig Mieke! Waar hebben jullie gegeten in Zierikzee? In Restaurant De Beuze? Daar gaan wij bijna ieder jaar even mosselen eten.
Liefs, Ineke