volgers

dinsdag 6 oktober 2015

De traagheid van de herfst..

Piep

Zoals mijn titeltje zegt...is de traagheid van de herfst ingetreden..

Mijn lichaam sputtert langs alle kanten..
net naar osteopaat geweest,
dus overmorgen weer een beetje soepeler...

Boodschapjes zijn gedaan,

Zuurdesembrood gebakken...
duurt twee dagen voor je bakken kan , maar jongens wat een smaak..

Poes Marieke ook tevreden...matje met speelgoedjes meegebracht van de 
winkel met de blauwe A..
beetje spelen en dan...mmm...je kan hier ook gewoon op slapen...
is meer Marieke hoor ,...

Lapjes...ik doe gestaag door met mijn blokken ...
gisteren er weer 12 voorbereid...
dus kan weer even in mijn zeteltje verder...

Verder geen groot nieuws...maar dat moet ook niet altijd vind ik..
gewoon is al gek genoeg...

nog een mooie herfstige foto om af te sluiten..
de natuur in al zijn kleurenpracht..

Happy quilting
knuf Mieke

5 opmerkingen:

Bezig Plus zei

Ha, het is echt herfstig bij jou.....
Hoop voor je dat het lijf al weer wat beter voelt... sterkte hoor.
Mooi toch die herfstkleuren in de tuin....
Veel steekjesplezier,
Groetjes van huis tot huis

10 zei

Hallo Mieke,

je brood ziet er heerlijk uit!
Fijn dat je voorbereidingen voor de blokjes zo goed vorderen... dan ga je binnenkort weer een aantal blokjes af hebben en zo schiet het dan toch lekker op!
Hou je maar lekker warm bij de kachel dat vinden je botjes misschien een beetje fijn.
Groetjes, Martine

Unknown zei

Hier zit de herfst ook in mijn lijf, maar buiten de steeds terugkomende pijn vind ook ik het een heerlijk seizoen.
Dat brood ziet er heerlijk uit :)
Liefs, Sonja

Ineke zei

Mmmm, dat broodje ziet er verrukkelijk uit. Rustig aan, Mieke!
Liefs, Ineke

Elsje zei

piep,
poesjes hier zelfde speeltje uit zelfde winkel. Enkel de ballekes met belletje die moeten eraf, hebben ze schrik van
<3