volgers

dinsdag 19 januari 2016

singervriendjes en woepsie...tok...tok...

piep

Deze ochtend naar de kapper geweest..terug een stukje eraf en een kuifje..
een mens moet eens wisselen toch?

Dan mijn singervriendinnetje bovengehaald en een aantals stofjes die al een tijdje
in een zakje lagen ..
gewoon op het gevoel, heerlijk snorrend geluid van mijn Granny ..
werd het dit topje..
een heerlijk kleedje voor op de tafel..

Morgen een batting en een achterkantje en dan machinaal quilten???
zou ik durven juf Carinne..???

Wordt vervolgd..

Dan speelt het idee van een kippequiltje in mijn hoofd..
een kleintje maar voor in de woonkamer boven mijn kastje..

mmm....Bobbin heeft er eentje...een mini...
maar toen enkele uren later dacht ik....heb ik niet???
in mijn patronendoos...
ja dus de grote kippequilt van Els..
deze dus..



Heb ik een beetje zitten prutsen met de kopiermachine..
mm...zou misschien ook wel leuk zijn...deze kippen ...
maar dan kleiner....
ze liggen op mijn bureau , we zien wel..

maar nu ben ik toe aan een tweede rustpauze vandaag..
gisteren voor de eerste keer therapeutisch zwemmen gedaan..
voor dat stramme lijf van mij...en dat laat zich vandaag wel voelen..
dus genoeg rust nemen ...om volgende week met frisse moed 
naar les twee te gaan en buig en strek..1,2,3,4,....

Kopje koffie met...

Happy quilting
knuf Mieke

5 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

Hahahaha, dacht toch echt even dat je vanmorgen "even"naar Zevenbergen was gereden!Leuk die kipjes, is één van mijn leukste quilts, zowel de kleine als de grote.

10 zei

Wat een mooie kleurtje voor je tafelkleedje. Het zal wel heel goed gegaan zijn met je Singertje nadat het onlangs nog een onderhoudje gehad heeft. Ben benieuwd naar je kippetje!!! En dan tijd voor een kopje lekkers uit één van de mooie kopjes die je kreeg met Kerst. Smaakt eens zo lekker;) Groetjes, Martine

miekequilt zei

Wat een rustige maar leuke dag heb je gehad. Je quiltje is echt gezellig geworden.

Chris zei

Goed hoor, dat zwemmen! En ook het buig en strek werk. Maar geef mij toch maar quiltwerk .... Leuk, een kippenquiltje!

Ada Plouvier-Kopitopoulou zei

Leuk dat kippenquiltje. Klaar voor Pasen??