volgers

vrijdag 6 januari 2012

Scrap.......wanorde........orde, yes!!!!

Elke dag een huisje, dat lukt, tot hiertoe,
alleen na het knippen van de kleine stukjes, vond ik mijn draai niet echt?
Per huisje in zakje met zipsluiting..

Tot ik op één van de mooie blogs dit prachtige idee zag,

Theedozen van Action tegen een zeer voordelige prijs,
etiketjes erin , van 1 tem 11.






En ja hoor heb net een uurtje zitten knippen en voelt goed,

Orde in de scrap.
Zalig!

Bedankt aan zij die dit bedacht, weet spijtig genoeg niet meer op welk blog ik dit zag,
alleen bleef het idee gelukkig ergens in mijn hoofd hangen.
Maar nogmaals alle eer gaat naar de bedenkers ervan, zo simpel, zo praktisch.

En nu hop, hop, een huisje naaien, nr 7 (heb dus nog steeds 1 reserve, maar zal die broodnodig hebben, want volgende week drie dagen uit werken.....en dan ontbreekt me de energie vaak 's avonds.




knuf mieke

Geen opmerkingen: