volgers

woensdag 23 april 2014

Heerlijke bee...en de tussenblokjes bijna klaar.

piep


Vandaag, nog erg moe, van de grote rompslomp van gisteren,
toch naar de maandelijkse bee geweest.

Na het traditionele ontbijtje,  een heerlijke les,
mooie dingen bewonderd en zelf verder gewerkt (wat een woord....?) 
is niet werken...is genieten...

aan de tussenblokjes , je weet wel voor bij de geborduurde bloemen..
het ziet er nu zo uit  ...
(nog een paar te gaan) dan blokjes aan mekaar zetten en dan wachten
tot de extra bee waarin we de tas in mekaar gaan zetten.


Verder nog ineens mijn boodschapjes gedaan,
zodat ik morgen een ME-dagje thuis heb.

Fijne avond and happy quilting

knuf Mieke

ps. Hou me in de gaten want ik nader de 500 geplaatste berichten...:) 

3 opmerkingen:

Unknown zei

Goed dat je gegaan bent,afleiding is altijd goed.Je blokjes worden mooi.

Anoniem zei

Mooi mooi mooi!!! Ga je volgende week naar de les? Misschien, heel misschien, kan ik ook eens op woensdag komen... xlinda

quiltingmieke zei

piep, nee meidke was er deze week , ..mag niet lukken he :( knuf