volgers

donderdag 18 december 2014

Fijne bee, lunch vol vriendschap en het framboos.....cadeau!

piep

Gisteren een fijne bee gehad, 

Uiteraard verder aan Gossip blok gewerkt,
beetje uitleg gevraagd over een paar blokken waar ik de uitleg
niet van begreep, maar onze juf gelukkig wel, dank u juf :)

Nadien hadden we gepland nog samen, met the needles, iets te eten,
was leuk, goed gesprek...

Er hing zulke mooie kans, eenvoud siert..
nam er een fotootje van..mooi he?

maar plots waren daar die bibbers van vermoeidheid er weer...
thuis gekomen,
blij dat eten klaarstond,
en ik de zetel op kon..

einde verhaal voor de woensdag...vroeg bedtijd..

Wat nog wel erg leuk was, DH had een  leuk pak mee uit zijn auto...
een vroeg kerstcadeau zullen we maar zeggen..

De oude was aan vervanging toe, en vermits onze dochter,
meesterbakker zo tevreden was over deze...

tadaaaa

siert deze raspberry nu mijn keukentje.

Zelfs al mooi op naar te kijken,
laat staan op mee te werken.

Vandaag , witte frakskes - dag,
Wieske ...dit is inderdaad minder leuk..
het is dit...


Een dagje infuus..
6u eraan, behandeling in totaal een 7u..

Ik zit gelukkig in een klein kamertje, 
kan hoogstens 1 persoon bijkomen..
goed zo, rust...
heb ik nodig.

Happy quilting lappevrouwtjes

knuf mieke

10 opmerkingen:

10 zei

Hallo Mieke,

van je nieuwe keukenhulpje daar wordt je helemaal vrolijk van! Pittig kleurtje! Nog enkele uurtjes en je mag weer naar huis... verder genieten van je vakantie!
Groetjes, Martine

Anoniem zei

Waaaw mieke, das een super machine hoor, suuuper leuk om mee te werken, ik heb het al jaren en idd een heerlijkheid om naar te kijken, veel bakplezier,
Maaar eerst de nodige rust
Groetjes
Magali

Sylvia zei

Wauw, Mieke wat een gaaf cadeau.
Vandaag dus eerst weer even (nou ja!) verplichte rust!
Kun je alvast dagdromen over wat je allemaal gaat maken met je mooi gekleurde keukenhulp!
Groetjes Sylvia.

10ekequilt zei

Geweldig zo'n keukenmachine, kun je je weer heerlijk uitleven met lekkere recepten!
Voor nu heel veel sterkte!
Warme groet 10eke

Anoniem zei

Zucht.....wat een mooie keukenmachine. Prachtig kerstcadeau. Ik hoop dat het weer wat beter met je gaat. Groetjes Wilma

Anoniem zei

Wat een mooi cadeau. Ik zoek regelmatig recepten op op kitchenaid recipes youtube. Raar he twee keer op achterelkaar! Rietje van Slagmaat

Quiltpassion.blogspot.com zei

Wat een prachtige keukenmachine, echt een sieraad in je keuken!
Ik hoop, dat je uitgerust bent na 7 uur aan het infuus. Dat lijkt me ook niet makkelijk!
Sterkte en groetjes, Cisca

Quiltpassion.blogspot.com zei

Wat een prachtige keukenmachine, echt een sieraad voor je keuken!
Ik hoop dat je uitgerust bent na 7 uur infuus! Dat zal ook niet meevallen.
Sterkte en groetjes, Cisca

miekequilt zei

Ik hoop dat je weer helemaal in orde bent. En dan lekker kunt gaan genieten van je schitterende keuken machine.

Saskia Smit zei

Dat is een schitterend nieuw hebbedingetje in je keuken.

Sterkte weer in het ziekenhuis.