volgers

zondag 3 mei 2015

Heerlijke vriendschap, kijk...kijk...wauw...

piep

WELKOM AAN WEER EEN NIEUWE VOLGSTER

Zondag, rustdag...jaja zeker weten..

Maar nagenietend van een zalige zussendag (gelukzak dat ik ben,
ik heb 3 zelfgekozen zussen)

Mijn "forumzusje" en haar schat van een DH
Mijn "needle-zusje met eveneens haar schat van een DH

Maar deze keer was het met mijn "kasteelzus" met haar lieve DH
we leerde mekaar in 2008 kennen,
op een uitgeregende vakantie in de Provence,

7 dagen regen brachten ons samen , we hebben heel 
veel samen,
aan hét haardvuur gezeten mét veel flesjes wijn..
en tja ..soms heb je met mensen..een klik..
en hier was dat ook zo..

we hielden beide van dezelfde dingen,
onze kinderen, elks 2 meiden, 
we kookten heel graag, we hielden van mooie kleding,
een goede verzorging..
enfin...en toen begonnen we na een flesje wijn
bij het haardvuur in de B&B  te fantaseren..
dat we in een vorig
leven ...werkten in een kasteel..in de kelderverdieping, 
als kokkinen...
vol dampende potten met eten, en gepluimde kiekens..

We zien mekaar niet zo dikwijls, maar telkens we samenkomen
voelt alsof de laatste keer gisteren was...

We werden gisteren wel schandalig verwend..

Met bloemen...lapjes...en een verwendoos van Rituals voor
hem en haar...foei zus, dit moest niet, maar we genieten er 
natuurlijk dubbel en dik van..
kijken jullie mee lappevrouwtjes..heerlijke stofjes he? (heb al eens gepiept
 in de  en pakketjes en sommige zullen mee in de Stonefields gaan)
en die lieve bloemetjes..
en links de blauwe en rode verwendoos...


We hebben samen een zalige dag gehad, hebben weer heerlijk bijgekletst,
en lekker gegeten.

Verder heb ik nog een ster gemaakt voor de Stonefields op vrijdag..
oke geen grote vorderingen , maar vele kleintjes maken ook een grote quilt.


Vandaag zal mijn stressless mijn dikke vriend zijn,
maar het is een echt thuisweertje, want de regen komt er
zo aan, als ik de luchten bekijk.

Geniet ook van jullie zondag
Happy Quilting

knuf Mieke





5 opmerkingen:

Monica zei

Heerlijk dat je zo'n gezellige dag hebt gehad

Ineke zei

Wat heerlijk om zulke zussen/vriendinnen te hebben. Fijn dat je er zo van kan na-genieten!!!
Prachtige lapjes, mooie bloemen en het verwenpakket van Rituals is altijd geweldig!
Liefs, Ineke

Anoniem zei

Wat is dat heerlijk om zo'n gekozen zussen te hebben, maar jij bent zelf ook een hele toffe zus. Mooie cadeautjes heb je gekregen. En nu maar lekker nagenieten en uitrusten. Groetjes Wilma

marga zei

Vriendschap is echt het belangrijkste wat er is.
Zeker als je veel met elkaar kunt delen.

Groeten
Marga

10 zei

Hallo Mieke,
en nu maar lekker genieten van de blommetjes, de verwendoos en de hele mooie stofjes! Veel plezier met alles! Groetjes,
Martine