volgers

dinsdag 1 december 2015

Ik ben er voor gevallen... !!!

Piep

Nieuwe week
Stressvol ingezet...
Komt wel weer goed..

Leuk nieuws...veel beter!!

Hadden jullie gelezen dat die lieve plattelandsquilster, zoals ze zichzelf heel bescheiden noemt....quiltingjeannet,
met het geweldig idee kwam een 
Bom op te starten vanaf januari 2016..
"De mandjesquilt" van Moda

Je leest er alles over op haar mooie blog
Zo gaat hij er uitzien..



Er is ook een facebookgroep opgericht
(Mandjesquilt)
LET OP
Enkel lid worden als je echt de quilt gaat maken

Het is de bedoeling om 1 blok per maand te maken...

Heb paar dagen getwijfeld..ja.. Neen.. Qui..no...
Maar ga ervoor...

Hij is ook zo mooi....

Alles is netjes afgeprint, zit in mapje..
stoffen...tja gewoon winkelen uit eigen kast..
alleen wat achtergrondstofjes , 
maar laat ik nu aanstaande zaterdag naar de opendeur gaan van 
en verder ...blok per blok zien wat ik wil...
dus van de stofjes geen foto ....blijft nog geheim...

De afspraak is elke LAATSTE WOENSDAG van de maand
Moda mandjes ochtend...


Verder wordt er hier met dit gure weer flink gefreubeld...
Blokken Stonefield
(Al enkele rijen aan mekaar...)

nu liggen en hangen er nog heel wat blokken , 
maar moet er nu eerst weer een deeltje naaien,
want omdat sommige blokken meermaals voorkomen is dit nodig,
zodat ze niet allemaal samen komen he..

Maar tot hiertoe ben ik nog tevreden...


En de sampler van Wieke...
Ook echt een feestje hoor...
Ik ben zo ver ....ook zo heerlijk om te doen...

Rust in een warm huisje vol crea-ideetjes
dobberen we december in...

Hoor ik daar iets op de daken??
Ik ben braaf geweest hoor!!!

Happy quilting
Knuf mieke


Mijmering ...

Soms besef je maar, als iets op zijn einde loopt, hoe onbelangrijk het was..




7 opmerkingen:

Heleni zei

Ah leuk Mieke, dat je ook meedoet. Wat is tie mooi hè.
Trouwens, jouw Stonefield ziet er ook prachtig uit. Hele mooie
Kleurtjes gebruik je.
En zo houden we lekker werk hè.
Groetjes.

quilting Jeannet zei

Wat leuk Mieke dat je mee doet, en ik zag op het Feestboek al prachtige stofjes voorbij komen, ik mail je nog even over het mooie sterretje van de sampler, want ik zit nog met die acht steken.....ziet er bij jou overigens heel mooi uit, ik wilde de ster ook rood maken dit keer.

Marguerite zei

Nooit geweten dat ik zo verslavingsgevoelig was. Hihi...
Ook ik doe mee met Jeannet.
Ennnn het fair isle breien...
Ennnn heb de vierkante blokken van de dear jane af...
Ennnn dan ben ik ook nog verslaafd aan drop en chocolade...
Houd het nou nooit op...
Je Stonefield wordt ook heel mooi!
Groetjes Marguerite

miekequilt zei

Wat een heerlijk vooruitzicht om zo samen aan het werk te gaan.

Sylvia zei

Ik ben er nog steeds nachtjes over aan het slapen..........
wel of niet meedoen! (Zucht)
Groetjes Sylvia

10 zei

Hallo Mieke,

je gaat als een trein! Wat zitten je blokjes voor een stuk al mooi aan elkaar! En je breiwerk... mooie ster... schiet ook al mooi op!
Fijn dat je zo veel plannen hebt! Ben benieuwd naar al die mandjes... 't zal weer een grote verscheidenheid worden aan mooie mandjesquilts!
Groetjes, Martine

Anoniem zei

Je breiwerk wordt zo mooi en je Stonefields ook en ja.....het verbaast me niets dat je gevallen bent voor de mandjes BOM. Leuk. Groetjes Wilma