volgers

zaterdag 26 november 2016

Leuke cadeautjes....en chocoladebrood...

piep

Zomaar even een alledaags blogje..

Terwijl ons huis heerlijk geurt naar een brioche-chocoladebrood...
mmm....lijkt me geslaagd...receptje uit Libelle..




Ben bezig met cadeautjes...dus kan niet veel laten zien..


Eentje voor een 2wekelijkse bee....verjaardagsfeestje hebben we al gehad..
en ik was niet klaar met cadeautje...foei Mieke..
maar denk het nu wel goed te maken :)

Van het andere zagen jullie al een sneaky peak..maar die gaat het niet worden.. nieuw ideetje , al voor de helft klaar..

deze middag de andere helft.

Voor de rest, quilten en moet zeggen het duimquilten bevalt me best..
oh ja en het is al aan de " Cat and Mouses"... want die was klaar...


Leuk quiltje...

Nu staat er op mijn bureau nog een mandje ....met nog 1 to-do dingetje...
een quiltje van Ellie's - Quiltplace...stichery's die zijn af, 
maar de shashings en boord nog..
dus ook die moet er nog aan geloven...

En dan mag ik....een nieuw project starten...
van de quiltpolitie...nee hoor
ben eigen baas!!!

Mmmm...heb er eigenlijk 3 ...die ik wil beginnen...
2 applicatie..eentje patch...

Is dat erover??  of mag dat van mezelf...
even over denken...

fijn weekend and happy quilting
knuf knuf

2 opmerkingen:

Chris zei

Volgens mij ruikt het áltijd lekker bij jullie!
Ik vind het knap van je hoor, dat je dat duimquilten al aardig onder de knie hebt.

Anoniem zei

mag ik vragen waar je het patroon van cat and mouses vandaan hebt? Ik vind hem erg leuk. Fijne feestdagen en een heel goed nieuwjaar! Anneke

annajkuiper@gmail.com