volgers

zaterdag 19 november 2016

Twee aan 1 hand??


Piep

Woepsie weeral lang geleden..

Maar de tijd gaat zo snel...en in dit seizoen ben ik weer wat trager..

Waar ben ik mee bezig?

Veel quilten aan de late blossom, ben aan de laatste boord, laat ons zeggen aan het laatste vierde begonnen..

Maar plots gaat het quilten maar half zo snel...hoe dat komt?

Ik had deze week namelijk een workshopje (prive, enkel twee vriendinnen en mezelf) en een geweldige lerares.
We leerden duimquilten..

Leuk!!! Moeilijk!!!Wennen!!
Maar ik ben geen opgever.. dus vanaf woensdag altijd twee vingerhoeden aan mijn hand.. en dat maakt het zo .. nieuw..

Voorlopig een goudkleurige duimvingerhoed die ik mocht lenen van een quiltvriendin..
Maar ik heb een spaarplannetje opgezet om mezelf een zilveren te kopen.. kerstmis komt er aan..  dus wie weet wordt ik gesponserd.. zou dat niet leuk zijn?


Dit wil ook zeggen dat ik dus eindelijk de megagrote Stonefield ga kunnen quilten omdat ik nu niet meer zoveel met mijn ring moet draaien..

Leuk toch??


Verder cadeautje aan het maken
Voor het kerstontbijt van Naald en Draad op 18december.. dit keer is de opdracht een bedeltje om aan je schaartje te gangen..
Een sneaky-peak...

Nu geurt ons huisje heerlijk naar appel-frangipanetaart met bladerdeeg..
Receptje van jeroen meeus.. jammie!!
Straks bezoek, bolletje ijs erbij.. koffie.. gezellig!!


En nu vliegt dit lappevrouwtje de badkamer in om zich toonbaar te maken en dan rest er misschien nog een uurtje in mijn kamertje!

Fijn weekend and happy quilting
Knuf

3 opmerkingen:

Maya zei

Geniet van het weekend! maar met zo'n appeltaart zal dat vast wel lukken :)

Ineke zei

Een heel fijn weekend. En knap van je dat je doorzet om te leren duim-quilten.

Chris zei

Die taart! Ik ruik hem hier bijna!!
Ik vind het duimquilten niet makkelijk. Iemand heeft het mij ook geleerd, al lang geleden, maar ik heb het nooit echt in praktijk gebracht. Misschien een beetje dom .....