volgers

vrijdag 17 februari 2017

Zalige ontmoeting en dank je wel Desiree

Piep

Gisteren met quiltvriendinnetje naar Quiltshop Leur, voor een presentatie door  Desiree van Rhinitex van de Aurifil draad

Was dat een geslaagde ochtend
Zalige ontvangst met koffie, thee en gearomatiseerd water en koek door onze wel bekende Moniek


Na de film en uitleg door Desiree hebben we nu veeeel meer respect voor de klosjes garen die we dagelijks gebruiken!!
Zo interessant!!

Ook de goodiebag.. wauw.. een klosje van de lang verwachtte Aurifil80
Een applicatiegaren... heerlijk dun..zat er in primeur ook bij.
Zo benieuwd om het uit te proberen...
Vandaag snel een draadje naaien en keuren maar..,



En toen plots een heel zacht tikje op mijn
Schouder.. jij bent toch QM??
Ja hoor?? 
Oh oh, een van mijn trouwe lezeressen van mijn blog, 
Wat fijn zo een charmante vrouw in het "echt" te ontmoeten, heerlijk!!!
Voorlopig nog een landgenoot, maar in april gaat ze terug de grens over.. hopelijk niet te ver.. kunnen we misschien nog een keertje samen koffie drinken
Wilma?



O ja nog even een volledige foto van het cadeau dat ik maakte voor de jarige gastvrouw van de "randjesbee" waar ik vorige week maar sneaky peak van liet zien.

Ze schreef me dat het haar favoriete handwerktas wordt, ik blij!


Nu een heerlijke rustige zaterdag tegemoet, met lapjes en draadjes!

Happy Quilting
Knuf


5 opmerkingen:

Anoniem zei

Goede morgen Mieke, bloos bloos, zoveel leuks als je over mijn persoontje schrijft. Het was inderdaad heel fijn om je nu eens in het ECHT te zien en ja hoor, samen wat drinken..... het kan allemaal. Wat verwoordt je PERFECT de leerzame en gezellige ochtend die we bij Moniek in Leur hadden. Ik ben zo blij dat ik geweest ben. Dank voor de foto's en de weer gezellige blog. Fijn weekend en lieve groet van Wilma

Chris zei

Wat leuk om zo veel over garen te horen en te leren. Meestal denk je niet bij zulke dingen na, je gebruikt het gewoon.
Dat was een leuke onverwachte ontmoeting. Wat kan je daar van genieten hè?!

Ineke zei

Wat heerlijk om zo aangesproken te worden, zien jullie eens elkaar in het "eggie".
Leuke goodie bag.
Fijn weekend

10ekequilt zei

Wat is de tas mooi!! Kan me voorstellen dat het een favoriete tas wordt.
Groetjes 10eke

Judith zei

Wat een fantastische tas! Helemaal geweldig! Ik heb gehoord dat dit nieuwe garen snel zou breken wanneer je er goed aan trekt, is dat zo? Ik ben reuze benieuwd, heb het zelf nog niet in handen gehad. Fijne dag.