volgers

zaterdag 17 juni 2017

Quipdag !!!

 Piep

Vandaag was het weer de "jaarlijkse quipdag"


Mijn kei-lieve quiltvriendinnetje M. kwam me goed op tijd ophalen (en leverde me ook weer voor ons huisje af na afloop) hoe lief is dat? Bedankt meid!

Omdat we goed op tijd waren gingen we nog effe lekker relaxed koffiedrinken.

Dan samen naar het zaaltje waar we voor  het tweede jaar onze "quip" hielden,
Vlak bij de winkel waar ik ga 
Bee-en elke maand,
Is boven een drankgelegenheid op het marktplein..

Het levert geen stormloop aan bezoekers op.. maar je ziet wel veel andere quilsters uit de andere groepen, altijd een leuk weerzien!!
Was alweer van het kerstontbijt geleden dat ik de meeste weerzag..

Er werd hard gewerkt..en gelachen..zalig!!



We doen ook altijd een beetje show en tell...

Heb een boel foto's ...here we go..

Deze weddingring vond ik heel bijzonder..voor een jubileum.. zelfs stukken
Van de trouwjurk zijn erin verwerkt! Top!!

Ik ga nu willekeurig werk laten zien.. 
kijk en geniet..

Kleurenpracht!!

Uit de Quiltmania.. wat een juweel!!


Laatste steekjes worden gequilt aan deze.. is van vriendinnetje dat voor het 
eerst in felle kleurtjes werkt.. prachtig he!! 

Een heel lief werkje van een hele lieve quilster, die ik vandaag voor 't eerst "life" heb ontmoet, we kenden mekaar van  FB

En deze "quilt" in wording kon zeker niet ontbreken.. alweer een jaar geleden ging een "quiltvriendinnetje" van ons heen.. aan die vreselijke ziekte...

Haar materialen werden door haar levenspartner bij onze juf gebracht..
L. Was bezig deze quilt te maken.. zelfs in haar laatste dagen werkte ze er nog aan..

Haar groep, waar zij op donderdag steevast van de partij was, nam het besluit er gezamenlijk aan te gaan werken en hem zo te gaan afmaken..
Wordt hij niet prachtig??

En weet je.. op het einde van deze mooie dag hadden we toch weer het gevoel van "L. was er ook bij vandaag"

Moe maar voldaan thuis gekomen, een beetje in de horizontale stand  in mijn zeteltje... 

Mijn lieve  DH heeft vandaag al lekker stoofvlees gemaakt voor morgen, als mijn paps op bezoek komt...

En vanavond hielden we het heel simpel, kippen-geschenkjes (eitjes :) met tomaat en kaas...

En laat nu die luie avond maar komen!!

Bedankt aan alle lieverds die om me heen waren.. volgend jaar hoop ik weer van de partij te zijn.

Happy quilting
Knufuu

5 opmerkingen:

Anoniem zei

?? Kijk ik op je blog wat een surprise. Mijn vlinderquiltje staat er op. Bedankt voor de lieve tekst. Je bent een lieve schat blij je eens goed te kunnen knuffelen in het echt. Dikke knuffel A

Anoniem zei

Wat een leuk verslag van een geslaagde dag! Ik ben niet zo snel met mijn blogje... het was inderdaad een leuke dag en fijn de verschillende groepen bij elkaar te zien! De quilt van ons Linda groeit gestaag. En wordt prachtig.ik ben trots op al mijn cursisten! Trotse juf van Naald en draad. Groetjes Carine

Judith zei

Oh mieke dat somme internet in de States, kan ik wel je verhaal lezen, maar je foto's niet zien. Dat moet ik van de week thuis dan maar doen. Klinkt als een super gezellige dag. fijne dag,

Carine Remmery zei

Mooi verslagje van een leuke dag. En inderdaad ons Linda zag dat het goed was met haar naald en draad vriendinnen.
Groetjes Carine

Anoniem zei

altijd leuk om je verslag te lezen Mieke. Prachtige werken die de revue zijn gepasseerd. Stond ik ook maar al zo ver in mijn kunnen! Rebecca.