volgers

zaterdag 18 november 2017

Plotseling verliefd.... en dan durf je veel....

Piep

Oh weeral lang geleden..
de dagen vliegen ook voorbij...

Mijn handen zijn de laatste tijd nog steeds niet lief voor me...
dus minder uurtjes naaien...:(
Weet iemand de
oplossing tegen artrose??..

En toch werd ik verliefd...

Nee ik ga mijn superlieve DH niet inwisselen tegen een ander exemplaar, ben je gek...

Wie kent het televisieprogramma " Iedereen beroemd" op de zender één?
op deze link
kan je een beetje zien hoe het programma in mekaar steekt.

Allemaal verschillende items die aan mekaar gebreid worden door geweldig leuke figuurtjes
Er is een item en dat "noemt" de stamboom... en daar gebeurde het...een zalig grappige familie zie je dan stappen..

En op die "familie" werd ik verliefd...in mijn lapjeshoofd ontstond een applicatiequilt met een verhaal...

Maar nu??

Contactformulier gezocht en gevonden van onze nationale zender,
ingevuld, maar leg maar eens uit aan iemand die nog nooit van patchwork of het woord Quilt heeft gehoord..
wat je precies graag zou willen..

Er gingen heel wat mailtjes over en weer .... en toen kreeg ik de naam van de man die deze zalige familie in het leven riep,
Rob Hadermann

Mailtje gestuurd, ook nog even verduidelijkt wat ik precies van plan was...
en ja hoor, ik kreeg de twee afbeeldingen die ik graag wou...
en mag er een quilt mee ontwerpen... wat een eer..

En daar ben ik dus nu mee in de weer...

Het middenblog daar komt (de bijna) volledige familie op te staan...

veel kan ik nog niet laten zien...
maar ik geniet ...

dus wil ik jullie al graag een "sneaky peak" geven...


Mag ik u voorstellen aan de familie ROMIECO
De stichery vliegt er nog terug af.. de naam komt niet genoeg uit, en denk ik in heel donkerbruin te gaan doen.



Natuurlijk deed ik nog meer in lapjeswereld, maar daarover de volgende keer meer,
want nu ga ik weer een supergezellig dag tegemoet met mijn 87jarige paps en mijn DH.

Fijn weekend en happy quilting
knuf

8 opmerkingen:

Elsje zei

super van je

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
BezigeBijMirjam zei

Wat stoer van je om zelf een quilt te gaan ontwerpen.
En wat de artrose betreft: ik gebruik op mijn vingers 's nachts magnesiumgel van Permsal. Helpt bij mij goed. De gel wordt beter opgenomen dan bijv. tabletten. Ook kan je iets in de holte van je voet of hand smeren. Dat zijn goede opnameplaatsen. Fijn weekend met vader en manlief!

conny's quilts en creaties zei

Klinkt als een leuk project. Nog wat artrosemiddelen...mijn moeder zweert bij Alchemilla complex van dr Vogel, zelf had ik celexobic (via huisarts, helpt ook tegen de ontstekingen) verder natuurlijk het handwerken doseren en misschien vaker de machine pakken....groetjes, Conny

Quiltminizusje zei

Enorm leuk zeg, zo’n stamboom quilt, tekening met verhaal.
Veel succes Christine

miekequilt zei

Als Nederlandse ken ik dat programma niet. Maar wat een leuk idee om er een eigen quilt van te maken. Veel plezier ermee.

Unknown zei

Hoi Mieke!
Je bent goed bezig... leuk zo je eigen quilt ontwerpen! 't Ziet er al mooi uit!

Regelmatig rusten, niet te lang achter elkaar dezelfde beweging doen met je handen EN helemaal opgaan in een nieuwe quilt... dat zijn allemaal dingen die een beetje kunnen helpen tegen de pijnlijke handen...succes ermee!

Fijne tijd met je mannen:) Groetjes, Martine

quilting Jeannet zei

Knap hoor om je eigen quilt te ontwerpen, leuk project, en ik kom gelukkig weer op je blog na de storing.