volgers

donderdag 24 mei 2018

De goed nieuws show :)

Piep


Gisteren na zes weken van loodzware Prednison-kuur de controle bij de longarts..

Goei nieuws!!







Waarde van zuurstof gestegen van 53 naar 67👍🏻👍🏻
Ben helemaal uit de “gevaren-zone”

Mag naar lichtere medicatie, nog 1maand afbouwen
en dan stoppen.

Op 4 juli nog controlescan.

Wat een opluchting, 

Jullie weten niet half hoe bang deze lapjesvrouw is geweest.. als deze uitslag niet goed was geweest moest ik dag + nacht aan ee zuurstof,. Maar gelukkig heeft mijn lichaam zich genoeg herstelt :)

Ik mag terug fietsen!! Stilletjes opbouwen.,

Joepie!!!! Hop naar de zomer en onze “mini (=lees kleinzoontje)

Happy quilting
Knufknuf

10 opmerkingen:

Else zei

Dat is zeker mooi nieuws!! Fijne dag, Zwaaizwaai

miekequilt zei

Goed nieuws!!! Gefeliciteerd en nu van het leven en de lapjes genieten! X

'Quilt@Home door Joos & Jet zei

Dat is super goed nieuws. Gefeliciteerd en nu langzaam weer opbouwen 🌸

Mrs. Sutherland zei

Wat een heerlijk nieuws Mieke! Daarmee hou je je vrijheid, want het leven wordt wel heel beperkt als je dag en nacht aan de zuurstof zou moeten. Ik kan me voorstellen dat je een gat in de lucht springt! Ik begrijp dat een kuur ook niet fijn is, maar alles beter dan te moeten leven met fles en snoer! Ga er lekker van genieten, succes met afbouwen en een fijne dag.
Zwaai van Mar

Ria zei

Wat een super nieuws. Laat nu het mooie weeer maar komen. Dat wordt voor jou dubbel genieten. Helemaal blij voor je.
Lieve groet Ria.

Anoniem zei

Dat is zeker goed nieuws, wat fijn voor je. Nu weer langzamerhand weer fietsen, heerlijk voor je. Gefeliciteerd!
Gr., Renske

Tilly zei

Wat geweldig Mieke,dat wordt zeker een goede zomer voor je.
Groetjes Tilly

Freubelsien zei

Lieve Piep...vanharte gefeliciteerd dit is echt goed nieuws.

Dikke knuffel.
Sieneke.

Carin zei

Dat is zeker goed nieuws !! Ik zit momenteel op 57% zuurstof (bij laatste meting).

Conny's-blog zei

Wat een fijn nieuws voor jou zeg.
Nou maar lekker rustig aan opbouwen en genieten van de zomer.............liefs.conny