volgers

maandag 16 januari 2017

Uitgefeest...en een kleine affo!

Piep

Hehe, alle feestelijkheden achter de rug,
t was weerom gezellig, lekker eten en drinken..
maar terug gewoon "is ook gek genoeg"

Daarom is het gewone leven weer stilaan op gang gekomen te huize van...met 
Rode kool en worst.. warme soepjes enz..

De donkere dagen...de sneeuw...het ijs...
brachten verschillende thuisdagen mee.
Lekker kacheltje aan,
En dan toch maar eens een uffo onder handen genomen.
Eentje van Ellies Quiltplace..
Lang geleden de stichery's gemaakt en dan weggelegd en in de verleiding gekomen
Van een volgend project.,

Dus hop hop, de sashings en het boordje.. en etiket en zo is er plots een kleine affo!

Zo, die is klaar, 
Nu nog een ochtend besteden aan de ""cat and mouses"
Want die is helemaal gequilt..
Dus nog op maat snijden en
Boordje, het etiket is al klaar en hangt te wachten.. miauw.. piep...

En wat is een donkere middag zonder koffie en iets lekkers..
Maar dan wel een beetje "gezond" na de feesten..
Dus tulband, gemarmerde cake, gemaakt met Tagatesse! Dus geen echte suiker :)



Nu zegt de klok, 15u..
Snel nog een 1,5u quilten aan de boord van de Late Blossom.. er komt geen eind aan.. maar we zullen door gaan
Wees daar maar zeker van!

O ja.. nog een nieuwtje.. ik ben niet zo van de BOM's en andere maandelijkse aangelegenheden.. maar voor die van Bobbin maak ik graag een uitzondering..ik hou erg van haar eenvoudige patronen...
Dus maand 1 en 2 zijn klaar..


De blokken zijn nog los van mekaar.. wil eerst zien welke kant het uitgaat alvorens ze te gaan "koppelen"

Zo, jullie zijn weer helemaal op de hoogte van mijn doen en laten..
(Nog een geheimpje.. maar niet verder vertellen.. kijk uit naar donderdag.. even een stukje rijden.. maar dan ben ik bij een  fijn quiltvriendinnetje!!, wordt weerom
Leuk)

Happy Quilting
Knuf knuf

6 opmerkingen:

Unknown zei

Leuk Mieke, zo'n eerste affo! Mooi gedaan!
Je nieuwe blokjes zijn ook heel mooi!
Groetjes, Martine

Ineke zei

Nou Mieke, volgens mij geniet je volop, vooral als je er even niet op uit kunt gaan. Al een AFFO en nog 1 die gauw klaar komt een dezer dagen. Lekker hoor, zo'n tulband!
Veel plezier met je uitje naar je vriendin (is het soms Jeannet? ^_^)
Fijne avond

Anoniem zei

Mooi is je affo geworden en wat ben je goed bezig. Groetjes Wilma

Mir zei

Leuk je sticheriequiltje, ik vind het ook zo leuk om te doen! Nette steekjes maken is nog niet zo makkelijk, dus ik moet nog veel oefenen! Veel plezier donderdag!

quilting Jeannet zei

Wow Mieke, goed bezig zeg! mooi die blokken van Els, ik kom gewoon even tot niets joh, hoop op wat inspiratie van jou ;)

Régine zei

Het is een heel leuk quiltje geworden!
En meteen door naar de blokken Els, leuke patroontjes! Veel plezier.