volgers

dinsdag 16 januari 2018

Eerste AFFO van 2018...

Piep

OH OH QUILTMINI-ZUSJE HEEFT GELIJK!!
Dit moet ik “verbeteren”
Bedankt C.
Knuf

En toen was ze AF!!

De “LATE BLOOMER”
De eigenlijk “Late Blossom” noemt en van
kim Diehl is.
Maar in mjn hoofd een jaar lang hing als eerstgenoemde..
Dus zal ze ook “zo haar leven leiden”. :)



In iets meer dan twee jaartjes tussen de andere projecten door..
Ik ben er blij mee.., benieuwd naar jullie reacties..
En wees aub gewoon “recht voor de raap” ik doe niet aan “goedkeuring”... voor publicatie...
Kom op laat jullie horen.. ben benieuwd..

Het wordt ik ieder geval mijn “knuffel-dekentje” voor heerlijke sufmomenten (grrr...:)
En gezellige avonden..

En nu volle kracht vooruit met de Di Ford en
De Diamonds

Hier komt ze...fris gewassen en gedroogd..






Happy Quilting
Knuf knuf

11 opmerkingen:

Conny's-blog zei

Enne ik vind hem mooi zeg, ook de kleuren die je hebt gekozen.........liefs.Conny

Ineke zei

Mooi geworden en mooie kleurtjes!
Fijne wek

Ineke zei

Bedoel, fijne week ;-)

IngeS zei

Wat een mooie kleuren, en wat een leuk patroon.
Ik Ben sowieso een fan van Kim Diehl.
Veel plezier met je knuffelquilt.
LIefs,
Inge

Hennie Hogendoorn zei

schitterend en wat een mooie kleuren ,veel plezier er van

wilma oud zei

Ik vind hem mooi Mieke. Hoe groot is die? En ik ken die Kim Diehl niet. Groetjes Wilma

BezigeBijMirjam zei

Ook van mij een "goedkeuring". Ha, ha! Alle gekheid op een stokje, de quilt is mooi hoor. Ook het doorquilten. Geniet er maar van. 🤗

Sylvia`s Quilts zei

De quilt is echt héél mooi geworden.
Knap hoor als tussendoor project, in één jaar kant en klaar.
Succes met de diamanten!
Groetjes Sylvia.

Maria zei

Hey Mieke, prachtig, echt waar !!!Mooie kleuren, prachtig patroon, sommige mensen zijn voor of tegen, maar ik ben ook fan van Kim Diehl, heb net stofjes gekocht voor een plaid van haar.
ik heb enkele boeken van haar, maar ga eerst nog wat afwerken voor ik er aan begin.
Groetjes, Maria.

Quiltminizusje zei

He, sla je een jaartje over, je zegt affo 2018 en wat zie ik op de label?
Is dat de quiltstress.
Groetjes Christine
Enne succes met je projecten

Anoniem zei

Als er met liefde en/of plezier aan gewerkt is, is het altijd mooi.