volgers

maandag 12 maart 2018

Een nieuwe week.. en genieten.. genieten...

Piep

Een nieuwe week..
Voor mij wordt ze een toppertje, dat weet ik nu al..

Maar eerst was ik vorige week weer op een supergezellige bee in Leur.
Weer twee dames die een jaartje konden
Bijtellen.. dus ook tweemaal taart.. 

Er werd veel gelachen zelfs met een bee/genootje die even niet met naald en draad aan de slag kan, heeft een lelijke smak gemaakt en zit nu in een leiijke , grote gips voor zes weken... daar gaat een stuk van de vakantieplannen.. goed herstel meid.

Verder werd er een prachtwerk getoond.. komt uit twee. Quiltmania’s .. is dit geen beauty?


Prachtig he.. 

Vorig weekend gingen we lekker lunchen bij DD1 , de mama en papa in spe!

Wou natuurlijk iets meenemen... maar dit maal wel zelfgemaakt.

Ik heb al een heel Pinterest bord en daar stond een klein plat konijntje op..

Moet je weten dat DD1, toen ik zwanger was van haar, een klein plat beertje kreeg van mijn papa,
Dat legde ik in het bedje in het moederhuis zou gauw ze geboren was.
Het werd haar dikke vriendje,
Hoe dikwijl heb ik er nieuwe oogjes, een neusje op geborduurd.. 
op t laatst waste ik het gewoon platliggend ik een teiltje.. omdat de stof zo broos was..
Het hangt nu in haar huis in een lijstje.

Dat effect .. daar dacht ik aan toen ik dit knuffeltje begon te maken..









Het belletje heb ik met een lintje rond het nekje gedaan.. als de kleine handjes in de toekomst het konijntje zelf willen vasthouden.

De garderobe van onze “mini” groeit gestaag..
Een kieine impressie... zoooo lief...






Over naar vandaag.


Deze ochtend even naar de “mooi-maak-mevrouw”
Voetjes en wenkbrauwen laten fatsoeneren
En dan snel naar huis.,

Want de tafel stond hier al klaar..
“ Steekjesbee” in ons huisje

Snelle lunch
Toch met dessert.. niet veel tijd.. maar op voorhand werken kan ook..
Het werd ....

En dan lekker kwebbelen, projecten tonen en steekjes zetten.

Morgen neem ik een “rustig dagje” 
Regen op komst, dus lapjesdag.. en misschien eenpaar  kleine taakjes in huis.

Woensdag geven ze lente.. dus gaan we al een beetje  
Opruimen wat de “winter” achter liet.
Beetje snoeien ook, want door het rare weer heb ik
Nog niks gedaan..

Komt weer goed, om de paar dagen samen met DH een beetje en tegen pasen zal het wel lenteklaar zijn!
Heerlijke vooruitzichten., weer buiten kunnen leven.

Vrijdag wordt een “top-dagje” 
Eerst naar
Marcha

Mijn bestelling ophalen en verder mijn ogen toe houden ... want oh nee.. weer zo een mooie collectie..

Dan verder naar mijn vriendinnetje op het platteland

We gaan samen eens naar 
House of Quilts
Kijken natuurlijk.... jaja echt..,

Mooie vooruitzichten, niet?
Fijne week lapjesvrouwtjes en alle anderen
Ook natuurlijk!

Happy Quilting
Knuf







3 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

Ik verheug me op jullie komst Mieke, als altijd ;) Gezellig!!

Judith zei

Dat klinkt allemaal even gezellig en leuk. Wat hebben wij toch een geweldige hobby. Ha ha veel succes met het 'slechts kijken' naar quiltstoffen bij Janine!

Ineke zei

Dat worden heerlijke "geniet"dagen. Leuk het platte konijntje!En de kleertjes voor de kleine mini.
Groetjes, Ineke