volgers

vrijdag 6 mei 2011

Shalom ....weer voorbij


Sinds vanmorgen zijn wij weer terug van mijn geliefde Israel,
we hebben ontzettend genoten, voor de 5de maal in dit mooie land.

Zoals beloofd een foto van

de menora en haar nieuwe eigenares
ze was er ontzettend blij mee.

Ikzelf had een klein zakje bij met hexagonnetjes
maar verder dan ééntje ben ik niet geraakt,
maar nu ik weer in mijn eigen nestje ben
heb ik er weer ontzettend veel zin in.


o ja heb er nog iets leuks gekocht maar daarover morgen meer.

knuf mieke

2 opmerkingen:

veerle zei

Ze ziet er heel blij uit. Fijn dat je zo'n leuke vakantie had. Gisteren naar Veldhoven geweest. Veel leuke stofjes gekocht, maar de wedstrijdquilts waren dit jaar sterk onder het niveau van vorig jaar. De expositie quilts waren dan weer van erg mooie kwaliteit. Een erg fijne dag met heel lieve mensen doorgebracht, dus super geslaagd!

quiltingmieke zei

wauw , super dat jullie samen genoten hebben
ben benieuwd naar de stofjes

see you for lunch?

knuf mieke