volgers

donderdag 22 november 2012

Eindelijk terug naar de bee....

Piep

Gisteren eindelijk terug naar de maandelijkse bee van Naald en Draad geweest.
Was geleden sinds juni....mijn lichaam wil soms niet wat mijn hoofdje wil.

Enfin, ik heb genoten,
de Winkel was al helemal in kerstsfeer en de tafel zat vol met "lapjesvrouwen"

Heerlijke werkjes werden tevoorschijn getoverd, en gekwebbeld over van alles en nog wat, ook veel gelachen en dat doet een mens goed.

Ikzelf ben bijna klaar met blokje 2 van Winter in Blogland
leuk om te doen.

Ik kocht ook deze heerlijke quiltnaaldjes, niet goedkoop maar vandaag uitgeprobeerd en man....het voelt als een warm mes dat door boter snijd, zo superscherp.


Heb ook net gelezen dat ik de give-away gewonnen heb bij dit mooie blog

Leuk, ik toon jullie het pakketje uiteraard als het in de brievenbus valt.

Met het bezoeken van huizekipkakel kwam ik nu weer op zo'n prachtig blog terecht..

en ja wat een give-away, dus wagen we een kansje...

Wanneer ze 100 volgers heeft doet ze de give-away....ze staat op 99...
dus snel...je kan nog meedoen als je zin hebt.

Zo mijn dagje, dat ik vandaag doorbracht met niet "zo'n" prettige dingen kreeg een zonnig randje, bedankt Huize Kipkakel

knufje mieke




Fijne dag gewenst

knuf Mieke

2 opmerkingen:

Monica zei

Dat blokje van winterwonderland wordt ook erg leuk. En bij de bee is het zo te horen ook weer gezellig geweest.
gefeliciteerd met je give-away

rietje van slagmaat zei

Fijn dat je een gezellige bee hebt gehad. Als ik het goed zie heb je een vogelkooitje gekregen. Op de schouw in mijn keuken staat er ook een met een klimplant erin. Je vindt er vast een mooi plaatsje voor. Rietje van Slagmaat