volgers

woensdag 10 september 2014

Ik moet...het spijt me....maar blijf bij me???

piep

Dag lappevrouwtjes,

Ik heb nooit "woordverificatie" ingesteld gehad op mijn blog.
omdat ik zelf een hekel heb aan het overtypen van allerlei letters
of cijfers die bijna onleesbaar zijn...
als je een recactie wil plaatsen...



maar ik word echt bedolven onder de reclame....
dus ik moet..

twijfel hier al erg lang aan,
bang om jullie te verliezen..

want het geeft zo een goed gevoel dat mensen lezen,
en nog beter reageren op jouw stukjes over je wel en wee...

Maar ik beloof dat na enkele weken als de rust weer terug komt ...
ik het terug uitschakel...

Fingers crosst dat dit goed gaat.

knuf knuf and happy quilting 

Mieke

9 opmerkingen:

quiltingmieke zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Birgitte aka Bietje zei

Ik wil je zo even laten zien dat een paar letters extra typen, mij niet weerhoudt om te reageren.
Fijne dag.

Carin zei

Mij maakt het typen van de code ook niets uit !

Hermie: Welkom in mijn wereldje:-) zei

Geen probleem Mieke typen we gewoon een paar cijfertjes in, blijf je volgen hoor.

Elizabeth zei

Ik blijf je absoluut volgen; veel te leuk en veel te gezellig om op te geven hoor...

Ik had ook altijd last van veel spam en ook de woordverificatie hielp onvoldoende. Toen heb ik ingesteld dat alleen geregistreerde gebruikers konden reageren, en sindsdien heb ik nooit meer last gehad! Het is maar een tip...

Ineke zei

Ik blijf je volgen en soms reageer ik.

Liefs, Ineke

Rennie zei

Geeft niet hoor andere lapjesvrouwtje. Als we je een reactie willen geven, hebben we er dat graag voor over.

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Dat doen we toch bij heel veel anderen ook?
Maakt niet uit hoor.
groetjes
Wietske

marjo zei

Ik blijf je ook volgen. Lees trouw al je berichtjes, maar reageer niet zo vaak.
Blijf maar lekker bloggen, veel te gezellig. Zou het niet graag missen. groetjes,
Marjo