volgers

donderdag 23 oktober 2014

Een dagje druppen...en morgen , veldhoven here we come!!!

piep
goedemorgend,

Vandaag een dagje witte frakses (jasjes voor mijn Nederlandse lezers)
drup...drup...

allemaal drupjes, die hopelijk morgen heel veel energie geven.
en nee mijn verpleegkundige had geen groen jasje hoor, hihi.

Morgenvroeg zet DH me af bij mijn zusje, 
zij is altijd chauffeur van dienst,

dank u zusje, daarvoor.
Samen met nog twee fijne madammen gaan we dan de beurs 
onveilig maken.

Nee we zijn niet zo "onveilig" hoor,
alleen onze protemonnee die moet oppassen,

op tijd open gaan moet die doen...zodat we onze voorraad weer
kunnen opdoen.

Laatste maal , de beurs op deze plek,
volgend jaar Maastricht....

stukje verder voor ons...
misschien een tweedaagse van maken?

happy quilting (ik ga hier ook mijn Gossip,eens boven halen,

knuf Mieke

6 opmerkingen:

Birgitte aka Bietje zei

Hoi Mieke, ik ga dus ook morgen. Hopenlijk zien we elkaar en kunnen we samen koffie drinken (of zo).
Groetjes Birgitte

Betteketet zei

Veel sterkte vandaag bij de frakskes (dat blijft toch een mooi woord!) en veel plezier morgen op de beurs.
Groetjes Betty.

10 zei

Hallo Mieke,

veel plezier met het maken van je volgend stukje van Gossip in the Garden.
Fijne dag in Veldhoven morgen. Maastricht is ook niet zo ver hoor!!
Groetjes,

Martine

Judith zei

Heel veel plezier morgen, geniet ervan

Maya zei

Leuk, ik ben er ook morgen...misschien zie ik je nog? rond 11 uur probeer ik de lintborduurworkshop bij NitiDesign te volgen :-)

10ekequilt zei

Hoi Mieke, inmiddels de voorraad weer aangevuld? Wens je een heel fijn weekend!
Groetjes 10eke