volgers

maandag 10 november 2014

Een dagje relax- modus

piep

Ochtend....mooi weer,
lekker naar buiten, 
heerlijk wandelingske gemaakt...

mooi de natuur toch he...

eerst dit schitterend huis, met prachtige tuin...


samen 
met zusje de brug over...en maar kwebbelen...
De paardjes knabbelen nog heerlijk van het groene gras..


Dan thuisgekomen en heerlijke verse soep gegeten met een boterhammetje

Toen ging het huisje in rust-modus
en naaide ik nog twee periwinkel stars..


En nu gaat stilletjes het zonnetje onder...


Als jullie dit lezen ,
is er al weer een nieuwe dag,
maar geloof me de relax-dag was zaaaalig.

knufje Mieke

5 opmerkingen:

miekequilt zei

Waterrijk hè, dat heerlijke weer, zo aan het begin van de herfst. Het handwerk moet gewoon even wachten, want het is heerlijk om de zo'n en warmte op je lijf te voelen.
Veel plezier daar nog.

Judith zei

En wat woon je mooi! Heerlijk!

10ekequilt zei

Als ik dit lees voel ik me helemaal relaxed worden, heerlijk!
Fijne dag bij het baasje.
Groetjes 10eke

10 zei

Hallo Mieke,

wat fijn dat het zo'n mooi weer is en dat jullie er zo van kunnen genieten! Leuke sterretjes heb je weer gemaakt!
Geniet nog maar lekker verder!
Martine

Anoniem zei

Mooi is het daar en ik hoop dat je accu weer is opgeladen voor het "gewone "leven. Groetjes Wilma