volgers

donderdag 27 november 2014

Veel voorbereiding en een hip lappevrouwtje

piep

Vandaag weer vroeg uit de veren...

rustig ontbijtje gehouden..

en verder voetjes, handen en wenkbrauwen laten verzorgen

gerust...

Gossip blokken voorbereid, nu mooi in zakjes, 
kan weer aan de slag...

ook al wat hexagonnetjes voorbereid want die zitten er ook wel wat in,



en mijn blokje met de bij....bzzzzz....

die ligt klaar om te appliceren..


Na de middag dan een grote stap gezet..

na 32jaar naar een andere kapper...
moest van dokter naar natuurkapper gaan wegens huid-probleem...

een hele stap..
maar moet zeggen het is me 100% meegevallen,
en wat ik graag wou, geen verf meer..

daar was deze kapper het helemaal mee eens, 
mooie kleur grijs zei hij, heb ik (bijna) binnen 6weken zal de laatste
verfkleur eruit zijn...
dus een lekkere, hippe coupe erin...

niks te brushen, beetje blazen,
wax erin, en hopsa..

leve mijn huid , die het ten goede zal komen,
en leve mijn armen en schouders die ook geen vriendjes zijn met de 
haardroger...

en dus, zie ik er nu zo uit...


En weet je wat lappevrouwtjes,
veel uurtjes die ik niet meer bij de kapper moet doorbrengen...
dus ...meer steekjes zetten :)

happy quilting
knuf Mieke

8 opmerkingen:

miekequilt zei

Wat zie je er heerlijk uit. Succes ermee. En ik weet bijna zeker, dat als de verf uitgegroeid is, er een heerlijke kop met grijs haar te voorschijn komt.

Unknown zei

Wat een leuk koppie heb je gekregen,het maakt je 10 jaar jonger.

Rita zei

Wat een leuk kapsel. Staat je erg goed. Groetjes.

Judith zei

Wat een goed kapsel! Dat wil ik ook wel! Super leuk!

Anoniem zei

Wat leuk Mieke. Doe je goed! Groetjes Wilma

10 zei

Hallo Mieke,

wat heb je al weer goed doorgewerkt! En je kapsel... heel mooi! En dat het dan ook nog super gemakkelijk is is ook mooi meegenomen:)
Groetjes, Martine

Ineke zei

Moedig! Maar het staat je mooi!

Liefs en een quiltknuf, Ineke

Anoniem zei

Join the club. Een kort grijs kopje, praktisch en het staat je heel mooi en jong.
Wellicht moet je even wennen, maar hééél hééél tof.
Knufje
Julienne