volgers

woensdag 20 december 2017

Dag dames van de woensdagbee..

Piep

Deze ochtend... bee ik mijn handwerkkamertje..
Alleen... mooie klassieke muziek op Radio1...

Normaal zou ik deze ochtend naar mijn maandelijkse bee gaan in Schoten.
Telkens de laatste woensdagochtend van de maand.

Zoals jullie al in vorige blogjes konden lezen
behoort dit tot .. het verleden..

Ik hou me er aan “alle dames uit mijn groep”
TE BEDANKEN, voor de vele mooie momenten,
Soms samen lachen.. maar soms ook ernstige gesprekken...

Hier stopt het voor mij, de reden.. 
Misschien zijn jullie al ingelicht.. met de waarheid?? 
Wie zal het zeggen...

Sommige onder jullie blijf ik zeker ontmoeten,
Voor de andere..

Het ga jullie goed, en hopelijk komen we mekaar nog eens tegen... op een andere locatie.



Happy quilting
Knuf

3 opmerkingen:

BezigeBijMirjam zei

Heftig om vaarwel te zeggen, maar soms loopt het zo.

quilting Jeannet zei

Oh Oh Mieke.......en dat ook nog net voor kerst, soms is het goed om afscheid te nemen, dat weet jij ook, maar een afscheid komt zelden alleen, het heeft wel impact, jammer! Maar er zullen ook weer goede dingen op je pad komen.

KijkDaarIs zei

Het zal niet leuk zijn ..maar weet je ??
Soms gaat er een deurtje dicht...maar...gaan er ook weer andere open !
Wees lief voor jezelf !