volgers

maandag 2 juli 2018

Bofkont en weer aan de Di...

Piep

Wat ben ik verwend voor mijn 60ste verjaardag.

Op de dag zelf heerlijk met mijn mannetje naar ons vast “chinees-specialiteiten” restaurant geweest.

En mijn cadeau.. kreeg ik al iets een eender, een
 iPhone X.
Wow super!! En wat een camera! En zoveel GB..
Superblij mee!

Zaterdag’s  met mijn paps uit eten,  italiaans.
Mijn cadeau, een mooie envelop voor (heel)  veel
Stofjes! Dank je paps!

Afgelopen zaterdag een feestje met onze kids.

Verjaardag van ons (schoon)zoontje en mezelf, 
Bij een super-japans restaurant.

Ik kreeg van DD1 en (schoon) zoontje mijn lievelingsproducten van Rituals.. mmm zalig en ook weer een envelopje.




Van DD2 ( met ondertussen een flink buikje :) en
Ons (schoon) zoontje een prachtige tulbandvorm van het supermerk Nordic Ware, een special Edition,  in goudkleur en ook weer een envelopje.
Vorm nog niet uitgetest maar dat houden jullie tegoed.



Is het geen beauty?


De twee envelopjes heb ik besteed aan twee boekjes.
Om nog beter te leren sokken te breien.
Snel besteld en nog sneller geleverd, dank zij B.com :)





Op patchworkgebied??

Sinds gisteren ben ik weer een beetje aan de beterhand,
Dus mijn Di weer bovengehaald.

Vandaag een nieuwe voorraad stofjes geknipt van de malletjes voor de boord waar ik aan bezig ben, want oppassen dat je de kleuren en vooral de motiefjes goed blijft verdelen, want alleen maar bv bloemetjes geeft geen diepte..vind ik..,


Even een rommeltje..

Maar nu klaar en alles weer mooi geordend..naaien maar.




Gisteren nog een Turks brood uit ons oventje getoverd..
Poepsimpel receptje .. want het echte werk toon ik zo..



Dan het werk van “mijn echte huisbakker”
Een suikerbrood en een volkoren-roggebrood..
Vraag veel tijd, deeg aan je handen :( maar is zooo yummie!



Kan je voorstellen hoe ons huisje dan ruikt? :)

Volgende week staat er een leuk uitje op het programma, eerst naar “een lapjes-snoepwinkel en dan daarna samen met DH door naar mijn vriendinnetje, samen lunchen en een gezellige middag houden.. kijk er naar uit!

Zo ondertussen is het een dagje later, want blogje was niet afgeraakt gisteren..,
Ons huisje is weer fris en fruitig,
Dadelijk de douche in.. en dan
“ quality-time”.

Happy quilting
Knuf



8 opmerkingen:

Lida zei

Wat leuk allemaal! Lieve wensen en lieve mensen, puur genieten! Groetjes
Lida

wilma oud zei

Zo, jij bent inderdaad heel erg verwend. Wat zul je ervan genieten. En nog veel plezier met je vooruitzichten. Lieve groet Wilma

Sylvia`s Quilts zei

Mieke, alsnog gefeliciteerd met je 60ste verjaardag.
Wat een verwennerij allemaal.
Enne wat zien die broden er heerlijk uit!
Groetjes Sylvia.

Anoniem zei

Gefeliciteerd met je 60ste verjaardag. Je bent heerlijk verwend door iedereen. Het brood ziet er mooi en heerlijk uit.

Maria zei

Nog een laate Proficiat! Wat zien die broden er lekker uit, laat het smaken, groetjes, Maria.

miekequilt zei

Nog gefeliciteerd met je 60ste!! Het zal zeker lekker geroken hebben bij jullie,en wat zal het heerlijk smaken allemaal.

Mrs. Sutherland zei

Nog van harte gefeliciteerd Mieke, en wat ben je lekker verwend. Ik ruik dat overheerlijke brood zowat hier! Juist die simpele dingen geven zoveel geluksmomenten!
Fijn weekeinde en zwaai, Mar

quilting Jeannet zei

Hee Mieke, ik heb dit blogje een beetje gemist door de drukte! Wat is je bakvorm leuk! wij hebben precies dezelfde, zo leuk om daar een cake uit te bakken, wel goed invetten met al die randjes.