volgers

vrijdag 24 mei 2019

Op pad.. en een nieuwe collectie :)

Piep

Deze ochtend opgestaan met een heel ander weertje..
Gisteren 28gr 
Vandaag 15gr en regen..

Dat kan de pret niet drukken...
Effe de weerkaart bekijken..

Richting Beziers ziet er beter uit..
En route..

Mmm.. mooi begin.


Eens in de stad gingen we eerst de bloemenmarkt bezoeken.

Het druppelde nog een beetje..
Een volledige markt met bloemen voor huis en tuin, met een stevige prijs en ik die dacht dat ze in belgenland al zo duur zijn..

Voor wie van pioenen houdt...
Wat een kleurenpracht.








Ook kruiden waren er te vinden, de kwaliteit.. bwah..


Na het verlaten van de markt op zoek naar de mooie plekjes in deze stad..en die zijn er..







Wat een sfeer.. wow.

En dit pleintje.. en deze naam..
Bijzonder.. in een mensenleven.


En dan ging plots mijn aandacht naar de mooie luiken aan de huizen..

Ik zag zo een nieuwe collectie quiltstoffen ontstaan...
Helemaal mijn kleuren..





Na een superlekkere lunch..kijk..
En oordeel..









Reden we de bergen in.. naar Roquebrun.. een prachtige weg.. met geweldige natuur en heel veel druiven..












Aangekomen genoten we van koffie en nam DH nog wat mooie foto’s.

We besloten dat de klim naar het kerkpleintje er voor vandaag teveel aan was.. is dat erg.. helemaal niet hoor!

Zaaalige dag met geen regen de hele dag.. terug in Carcassonne was het nog steeds nat, maar we zochten opnieuw een gezellige plek om te eten en nu.. rust want mijn lijf zegt “genoeg” voor nu.

A demain?

Happy quilting
Knuf

4 opmerkingen:

Maria zei

Dag Mieke. Carcassonne doet mij terug denken aan 1990, al heel lang geleden dus, we waren daar ook op verlof en we gingen daar ergens eten. Nam ik cassoulet, dat was niet te eten.
Nooit zal ik dat nog nemen, doet mij steeds aan Carcasonne denken.
Geniet van jullie vakantie, hopelijk met goed weer, en anders ben jij toch het zonnetje.
Groetjes, Maria.

Annelies zei

Veel plezier et à demain !

Sylvia`s Quilts zei

Heerlijk blogje en prachtige foto`s!
Mijns inziens is dit de manier om La Douce France te "doen". Gewoon je neus achterna gaan, af en toe stoppen, rondkijken, vooral veel foto`s maken, wat eten of drinken en genieten!
Kan op deze manier weer meegenieten............à bientôt!

Ineke zei

Wat een prachtige natuur en mooie foto's zijn er gemaakt. Geniet er maar lekker van!