volgers

maandag 6 oktober 2014

ze waren toch niet vertrokken...en grapje van de groenteman..

Piep

Deze lapjesvrouw dacht donderdag het kwaad was geleden,
ik had  de virusjes de deur uit,

vrijdag voelde ik me vrij goed,
zaterdag oke,

dus naar markt..
waar onze groenteman dit grapje naast zijn kraam had staan


Leuk he? en wat een joekel van een pompoen?

Zaterdagavond begon ik me weer slechter te voelen en kreeg er nog
gratis oorpijn bij..

Gisteren belabberde dag,
dus deze ochtend werk verwittigd en naar de dokter..

Zit nog steeds met een flink virale infectie..
te snel weer op de been gegaan....dokter zei me..nog eens...
hou rekening met je fibro...je hebt meer tijd nodig om te herstellen..

Dus  verder uitzieken en dat verschrikkelijke woord : Rust...

Pfff..effe balen..

knuf mieke

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Op de zetel en RUSTEN!!!! xlinda

miekequilt zei

Tja, als de dokter het zegt, zal ik het niet herhalen. Helaas heb je nu weer pech, doe het ajb rustig aan!!

Elizabeth zei

O o..., maar wat nu als je rust eens combineert met 15 minuten lapjes aaien..?
En dan weer even rust en dan weer 15 minuten met de lapjes...
Beterschap hoor Miek!

10 zei

Hallo Mieke,
goed rusten en doen wat de dokter zegt!!! Dan kunnen we binnenkort misschien nog eens samen op stap!!!
Veel beterschap,
Martine

Lida zei

Sterkte! Groetjes
Lida

Carine Remmery zei

Maar zus toch, bij mij is het bijna weer voorbij, veel succes met de platte rust!

Saskia Smit zei

Dat is toch een tegenvaller. Beterschap.