volgers

donderdag 9 mei 2019

Swirling, Odille in de bloemetjes

Piep

Net ontbijtje op,
Effe tijd om te schrijven..

Mijn huisbakker vroeg om een nieuwe “zuurdesem” zo werd “odille” geboren.
Binnenkort weer heerlijke zuurdesembroden.. je weet wel , zo met een heerlijke dikke korst.. mm..
En zoals je ziet heeft ze er zin in..





En dan Swirling.. wat is dat?

Wel ..weten jullie nog, het kerstcadeau dat we van 
Marij  kregen afgelopen kerst?


Wel heb hier vorige week een beginnetje aan gemaakt..
Leuk!!
Nu nog een achtergrondstofje kiezen.. roze? Blauw?....ben er nog niet uit.. en wie weet ga ik het combineren.. met andere sterren..
Wordt vervolgd..



Mijn DH heeft dinsdag alle zomerbloemetjes geplant, de schat terwijl ik naar mijn bee in Leur was.
Een kleine impressie..want t zijn er veel meer..








Zo zitten we weer gezellig, nu nog zonnige dagen en genieten maar.


Quiltshop leur bestaat trouwens 35j en dat gaan ze vieren, wisten jullie dat?

Ik vier mee op “vrijdag 14juni”
show and tell, workshopje, wordt vast leuk.

Nog meer “quiltshop” nieuws.

De winkel waar ik vroeger naar de bee ging https://www.naaldendraad.eu/   Gaat verhuizen, van Schoten naar Sint-Job.

Vol nieuwe plannen en
Activiteiten gaat Sonia mooie avonturen tegemoet,
Ik wens haar zeer veel succes en wie weet tot op een “nieuwe bee”.

Gisteren waren we een zalig dagje naar zee.

Prachtig weer, ondanks de voorspelde regen, top dus.

Heerlijk gewandeld, dan gaan lunchen.




Daarna op bezoek bij mijn vriendinnetje, veel te lang geleden, maar we pikten zo de draad weer op.. zaalig was het, helemaal bijgepraat, mekaars werk bewonderd..
Tijd ging weerom te snel..
En koffie gedronken uit .. yes.. zo een prachtig tasje :)



Wie een beetje volgt weet nu waar we waren...

Weet je het?
Niet?

Wel kijk...
Bij deze geweldige lapjesvrouw..





Ik had deze maal geen belgische pralines mee..
Maar ging zelf aan de slag.. leuk om te maken..
Deze foto hadden jullie dus nog tegoed, want maakte dit al een tijdje geleden.





We eindigde de dag in ons kleine eetcafeetje, dicht bij huis.

We hadden weer een dag met een gouden randje!

Happy quilting
Knuf





4 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

Het was weer een heerlijk bezoek Mieke, en wat staat daar weer een mooie desem te rijpen, ben ik echt een klein beetje jaloers op zoals Dirk dat kan :)

Marguerite zei

Wat een heerlijk blogje weer...

Ineke zei

Wat een heerlijke dag!

wilma oud zei

Wat heb je Jeannet weer verwend. Zo te lezen was het een heerlijke dag. Dat van die desem vind ik helemaal top. Prachtige bloemen weer in je hof. Lieve groet van Wilma