volgers

zaterdag 15 juni 2019

Wat een dag!!

Piep

Gisteren ging ik naar de “feestdag” bij
quiltshop leur hun 35 jarig bestaan.







Aangekomen de dames van harte proficiat gewenst, uiteraard  met een klein presentje..

K werd direct getrakteerd op koffie en taart, echt feest dus.

Dan werd er een show and Tell gehouden.

Man.. man.. als je alle uren zou samentellen dat er aan deze vele quilts gewerkt is (35 deelnemers met 1tot 3 quilts, die trouwens verwend werden met een hele leuke goodiebag (lucky me :) 
Denk ik dat het echt een lang 
mensenleven is..

Zo genoten dat ik heb!!

K vond het ook echt fantastisch dat er een applaus en bewonderende woorden waren van de “dames van Leur”
De appreciatie was zeer groot, ook
Voor de zoveelste quilt.

Ik toon jullie een willekeurige greep zonder afbraak te doen aan degene die ik niet show.. want ze waren allemaal yummie!!

Maar ik hou nu eenmaal van het “antiekerige”


Zelf “showde” ik mijn “oudje, wel niet echt oud... wetende dat er de dag er voor quilts uit 1800 getoond waren..

Maar de quilt die dagelijkse gebruikt wordt,
Voor mijn siesta, om kleinzoon op te laten slapen en spelen..

Jullie kennen hem wel..,


K toonde ook nog mijn Gossip..effe een oudere foto.. want deze van gisteren wordt nog gepubliceerd door de winkel.


En tenslotte toonde ik daar ook
“Mijn Di” “sutton Grange”
De top is sinds woensdag af...yes!!

Ik toon een klein stukje.. 
want ga maandag proberen op een speciale locatie foto’s te nemen.

Die ik jullie uiteraard dan snel zal tonen.



Na alle drukte .. ontspannen wat dames met .. “een steekje” en een babbel.
(Foto’s genomen met hun
Toestemming)


Door deze dame werd gevraagd waar ze dit blog zou kunnen lezen.,
Ik ga dus dadelijk vragen of Monique een linkje op haar FB-pagina wil zetten.




Na ongeveer 2u was de show and tell afgelopen, tijd voor koffie, water.. 

En dan lekker rond snuisteren in de winkel, bij de demo’s en natuurlijk bij de vele stoffen in de aanbieding.

Uiteindelijk kocht ik twee stofjes voor mijn sterren... niet in de aanbieding maar wel met een mooie korting ter gelegenheid van het feeSt.



Zo.. nogmaals dank voor de geslaagde dag quiltshop Leur.
Tot de volgende bee.

Happy quilting

1 opmerking:

Marguerite zei

Sta iedere keer weer versteld van al het moois wat iedereen maakt.
En dat er zoveel mensen quilten.
Zat gisteren in het clubhuis van de haven heel even te quilten. En moest uitleg geven wat ik aan het doen was.