volgers

donderdag 12 december 2019

Een affo!! en de goede volgorde

piep

Yes Yes!!!
Ik heb het gedaan,
volgehouden aan de belofte die ik mezelf maakte.. deze moet af!!

En ja hoor...

kijk...



Daar ligt hij dan...
The scraps of my life quilt.

Vooral de boord vind ik zo superleuk, al was natuurlijk het appliceren gecombineerd met borduursteekjes ook een feestje..

En toch moest hij zolang wachten op gequilt te worden..




Hier kan je nog eens zien dat ikde onderste boord zelf tekende omdat ik niet gel was op de originele rand.. en zo werd hij weer helemaal van mij!

Tja er komt ook zoveel moois op je pad..dat dingen soms lang duren..


tada...

Daar hangt hij dan...effe te showen..





De volgende in de rij wordt de Di die ik aan het sandwichen ben.


De Sint was natuurlijk ook in het land..
Viktor is nu 15mnd, dus ook al leuk voor hem..

Dus lekkere Sint-lunch..met zijn allen., zaaalig ..
kijk maar.. en alles uit eigen “bakkerij”






Natuurlijk bracht de Sint ook cadeautjes..
En Viktor speelde met “de plastiek potjes van Tupperware” uit Mimi’s grote lade.. dus een doodgewoon kind.. zaaalig!!!

En waren de pistolekes lekker van Buppa??


ja hoor die lust ik wel..,:)

De traditie wil dat de kerst er pas in mag na de goedheilig man..
dus gisteren ons huisje “kerstig” gemaakt, veel lichtjes en kaarsjes en Buppa’s oude auto die een “kerstboom” thuis brengt.











Ook mijn allereerste quiltje ooit mag weer “pronken”...
Uit een oud Burda nummer ooit aan begonnen..




Zaaalig,

ik tel nu de uurtjes af om naar huis te gaan.. ben namelijk magnesium aan het tanken..in het ziekenhuis.. muziek in mijn oren., Charles Aznavour voor t moment.. “ handwerk
bij de hand..
En zo glijdt de tijd voorbij, maar dit  is nodig zo voor de drukke feestdagen..want alhoewel we het allemaal proberen te doseren is het alles samen “teveel”..

Dus aftellen naar januari meer, want het gewone is voor mij al gek genoeg.

Happy Quilting
knuf

4 opmerkingen:

wilma oud zei

lieve Mieke, proficiat met je affo en de quilt die je nu verder gaat afmaken. Mooi zijn ze. Wat een lekkere dingen allemaal met de Sint lunch. Toch zeker wel uit jouw fantastische nieuwe oven ( nog steeds positief jaloers) mag ik hopen. Je hebt jullie huis weer mooi versierd en tja, wanneer je poezen als huisdier hebt, moet je andere manieren vinden. Ik ben 16 december weer thuis en dan zal ik ook aan de kerstversiering binnen en buiten beginnen. Ik heb er zin in. Fijn weekend nog en lieve groeten van Wilma

Ineke zei

Hoi hoi Mieke, gefeliciteerd, wat is dit een leuke quilt geworden, beetje van het originele patroon en beetje van jezelf! Wat lekker ziet de Sint-lunch er uit! Groetjes!

sonja zei

mooie lieve ,warme,gezellig,en ook een beetje pakkend blogje!vooral jou quilt of life,waw echt mooi!xxxxxnog fijne feestdagen

fotorantje zei

prachtig quiltwerk!!!
gezellige decoratie