volgers

dinsdag 19 mei 2020

Mandjes..

Piep

Toch weer even een teken van leven..
in een leven waarin niet zoveel gebeurd.

In ons kot, week 11....
veel tijd om te handwerken natuurlijk,
dus mijn ontwerpje schiet aardig op..

De mandjes alleszins..
in de ban van het borduurwerk van Sue Spargo, zoals ik al eerder vertelde.. siert een beetje borduurwerk mijn mandjes..en ik geniet er zo van..

Vooral omdat ik dan ook weer Perlé gebruik uit het oude tasje (en ja k heb er veeel mooiere maar deze is voor mij speciaal) van mijn mama zaliger.

Een paar voorbeeldjes:

(er fladderen regelmatig ook wat insectjes rond, kan niet anders met al die bloemen ...)



















Als de grenzen weer opengaan ga ik eens op pad met middenstuk en mandjes.. want wat “er nog tussen komt te zitten, groeit in mijn hoofd.. maar daar heb ik wel de juiste lapjes voor nodig...

Verder was mijn nieuwe QM in mijn brievenbus gevallen.. en viel ik voor “de scrapquilt” die erin staat...
dus .. alvast een beginnetje gemaakt want één projectje meer.. waarom niet.. 


En mijn Corona-kapsel ruilde ik ik voor een hip-grijs (want daar geniet ik nog elke dag van) kapseltje.
Mijn fantastische kapper , zorgde weer zeer goed voor mij...






Grr.. je bril dampt wel aan met zo een masker.. maar wat moet moet ...

Ook mijn voetjes zijn weer verzorgd.
 
enfin ik dans (klinkt goed he) weer door dit “corona-leven” en t heeft nu toch weer “nut” om ‘s morgens wat mascara en lipgloss aan te doen, want al deed ik het elke dag.. op t laatst, had het weinig nut met je haar langs je kop...

Gisteren eindelijk mijn paps weer eens bij ons na 11 weken op
zijn appartement.. samen genoten van het heerlijke weertje en lekker samen gegeten.


Vandaag wolken aan de hemel, maar das ook niet erg.. t kan niet elke dag “kermis” zijn.

We amuseren ons wel..
k hoop jullie ook.

Nu nog 2 keer slapen.. en dan gaan we eindelijk onze kinderen en kleinzoon terug zien.. wat gaat mijn hartje hier harder van slaan...

Hij groeit nu zo hard.. en we missen zoveel.. dus we beginnen nu aan een “inhaal-beweging”.






Happy quilting
knuf





2 opmerkingen:

Anoniem zei

Fijn weer eens wat van je te horen. Je quilt in wording ziet er al mooi uit.
Mooi en leuk kapsel. Het staat je goed.
Je bril insmeren met een drupje afwaszeep (zonder water) en inwrijven helpt tegen het bewasemen van je brilglazen.

fotorantje zei

t zijn kunstwerkjes!