volgers

woensdag 17 juni 2020

De stap naar herstel...

piep

Vandaag is mijn paps overgebracht naar een revalidatie-centrum, hop naar het “herstel” met veel kine-oefeningen , aansterkende voeding.

En gelukkig veel “moed@ want dat heeft deze “sterke man”

Ook kan er nu afgewisseld worden wat bezoek betreft.. 1pers/p. dag maar kan wisselen.
Dus gaat mijn broer ook 3 dagen op bezoek.

Dus kan ik eens een afspraak gaan maken voor bezoek aan mijn favoriete quiltwinkel.. zodat ik mijn plannetje voor mijn “ontwerpje” met de mandjes verder kan uitwerken.

Happy quilting
knuf




3 opmerkingen:

Coby Breitner zei

Ach wat goed dat hij nu kan gaan revalideren, geeft jou ook wat lucht. Nog even over het vorige blogje wat prachtig wat jij kan met dat borduurgaren, laat er maar meer van zien hoor.

wilma oud zei

Fijn Mieke dat het wat beter gaat met je vader. Groetjes Wilma

Conny's-blog zei

Fijn dat het beter gaat met je vader en nu herstellen. Maar fijn dat die er zelf voor gaat toch, suces met hem................liefs.Conny