volgers

maandag 28 september 2020

En daar is die dan...

piep

Sneller dan snel doet de herfst zijn intrede.

Een hele dag donkere wolken en daar wordt een mens niet vrolijk van..

Maar met deze foto’s ga je toch spontaan glimlachen..

Wat was het “mooi”
Na zo een zware tijd je paps
“90 jaar” zien worden.
Zalig!!!

De jarige koos kreeft en champagne en zo gebeurde..





En we namen nog wat meer plaatjes van het “speciale moment.
Wat hebben we genoten met ons 3en.


Hop naar de 91...nee paps heeft beslist om terug te gaan tellen :)
dus hop naar de 89. (jaja hij maakt nog zeer graag grapjes).

Vrijdag ons huisje maar in herfstsfeer gebracht.. ‘s avonds lekker de gordijnen dicht en de kaarsjes aan.
Zo gezellig, al missen we het “buitenleven” maar dat heb je met seizoenen.. liefst had ik altijd zon..
en je zou denken.. dan ga je toch lekker in een zonnig land wonen (in mijn geval “Israel”) maar ohoh wat zou ik “ons gezin”, mijn “paps” en mijn vrienden missen,
dus he.. t wordt vanzelf weer lente.

oeps ons huisje dus... mijn gedachten waren effe op de loop...

Leuke dingen onder een stolpje


Een mooie oude kaasstolp.. die me dierbaar is.



Bea.. due er elk jaar weer bij is.



En meneer muis, die ook al op leeftijd is..



Een tegeltje met een herinnering.



Gewoon gezelligheid ..





De dagen geraken natuurlijk zonder problemen gevuld,

Met de “huishoudelijke” taakjes maar gelukkig ook met lapjes en draadjes.

Aan de Coralia ben ik aan de derde rand met blaadjes, dus dat schiet lekker op...

Gisteren ook weer twee blokjes genaaid aan de “kerstquilt” tijdens het WK wielrennen en nog een beetje gehaakt aan mijn sjaal,
waar ik nu met de oker kleur verder ga.

Natuurlijk vrolijkt deze deugniet ook elke week een middagje op..




Hij begint nu zo goed te praten, zo leuk.. en legt allerlei verbanden.. zaalig.. 
natuurlijk is hij nu “2” en zegt ook nee... maar ach.. effe negeren en daar is die knappe lachebek weer.
Zalig kind.

Dadelijk aan het ontbijt en dan zullen we de zomerkledij maar opbergen en de dikke truien boven halen.

Hou jullie veilig, want “oh oh.. wat is het nog erg in de wereld... “
(Wanneer gaan we eens dezelfde maatregelen nemen in heel Europa?)

Happy quilting
knuf












3 opmerkingen:

Marguerite zei

We genieten maar van al het moois om ons heen.
Corona heeft heel wat op haar geweten.
We wachten maar af en doen wat ons gevraagd word.
Gezellige hoekjes maken in huis.

wilma oud zei

Wat fijn dat je vader weer genezen is en zo heeft kunnen genieten van zijn verjaardag. En wat een leuke foto's van "de kleine man" die vingertjes zo eigenwijs. Je bent lekker actief met je hobby's, lees ik. Blijf gezond jullie allen. Lieve groet van Wilma

Chris in de haak zei

Allereerst proficiat, en bedankt voor je reactie op mijn blog ga zeker die app proberen. Groetjes, Chris in de haak