volgers

maandag 18 januari 2021

Challenge-blok 1

Piep

Zoals beloofd effe een (kort) blogje omdat het eerste blok van de quiltuitdaging af is.

Ik ben tevreden, zie dit als een 
“start-blok”

 Kan door de verwijzingen die ik op de “orang-peel’s” zette (people, food, fashion en Ariane Z.  enz..) alle kanten uit.. hoop ik.

De verplichte lijn, van dit blok
 (waar ik 1/4de van gebruikte) het vierkant, genutte ik om lekker, vrij te borduren (detail in tweede foto)











De laatste foto, een speciale vermelding voor deze 
“new-yorkse-lady” mijn inspiratie-bron met haar prachtige borduurwerk.

Ik ga de blokken, quilt as you go, quilten met perle 8 en dus een grotere steek.
Ik deed geen van beide eender.. weer een uitdaging dus, en een reden om alvast wat kennis op te doen op youtube.

Zien jullie ook “het rode vogeltje..”
die gaat mee-reizen door de quilt.

Zo, hop naar blok 2, maar nog tijd genoeg, dus morgen starten met 
“het quilten” 
Het blok ligt hier al voorbereid.

Fijne avond iedereen
Happy quilting

knuf


Geen opmerkingen: