volgers

vrijdag 28 mei 2021

En die is klaar!!!

Piep


Vandaag begin ik eens omgekeerd.. het oventje..wat kwam er zoal uit?

Wel..cupcakejes met gevriesdroogde aarbei…zien er zo uit en tegen koffietijd.. maak ik ze zo…


Kippen leggen zoveel eitjes..
Dus wafeljes “appel-kaneel” en marmer..



groen, niet alleen in de tuin.. ook binnen houden we er van..
en mijn pannekoek-plant staat zelfs in bloei.. t is de moederplant, die me al zoveel stekjes heeft gegeven..
leuk, k had het nooit eender gezien.


De voorbije dagen, te beginnen
bij de zondag, een afwerk-spurtje genomen..

Zondag.. heeel veeel draadjes weggewerkt.

Maandag de 4 driehoeken aan mekaar beginnen zetten, ook met een effen kleur en twee extra toertjes waarbij je “as you go” de driehoeken aan mekaar zet.




Oh wat heb ik hier met plezier aan
 gewerkt… dank u Sarah!!
Nog 1 keer de fotootjes..





Terwijl ik de draadjes weg werkte nam mijn paps in het zonnetje een siesta.. zalig!!! zo kunnen genieten op je 90ste.


En na de siesta waren alle draadjes weggewerkt..



En ik heb altijd een trouw gezelschap..
ons “Marie”…wel een oude dame maar nog zo gek op “draadjes.


En toen de volgende week zaterdagochtend…
tada…
(hij is nog niet gewassen en geblokt maar toch al effe getest. :)
Dit wordt vast een vriendje …zit heerlijk!





Ook weer verder aan lekkere sokken voor DH, 
wou toch zo graag, de fish-lip-kiss-heel, ook voor hem breien, maar hij heeft hoge wreef… toch geprobeerd door voor de hiel steken te meerderen en ja hoor zit prima..
hop naar het been..



Trouwens ik brei deze met Drops-lima en voelt super.

En als er een werkje af is…
(Er wacht eigenlijk al een ander…:)
maar ik luisterde gisteren de podcast van Mirjam 
 en die had een leuk patroontje (gratis) op haar website en natuurlijk ook in de breicampus (waar ik zo van geniet)
Dus met wat restjes “een vlaggelijntje”

Leuk om te maken.. door de gaatjes komt later een touwtje of lintje.. 



Deze kleine deugniet gaat nu volle dagjes naar school..
Hij vertelde me:
“Mimi ik heb boterhammen meegenomen en Lois lag in het bedje naast om te slapen.

Flinkerd, wat zie ik je graag.




Fijne zondag iedereen

knuf

2 opmerkingen:

fotorantje zei

mooi werk allemaal
maar die wafeltjes zijn wel erg verleidelijk :-)

wilma oud zei

Weer een gezellige blog Mieke. Mooi wat je allemaal gemaakt hebt en wat ziet je vader er goed uit. En natuurlijk lieve kleinzoon. Groetjes Wilma