volgers

dinsdag 15 juni 2021

Happy

Piep


Yes, happy zoals mijn titel zegt.

Kijk, als je na meer dan 1,5jaar terug uit eten kan gaan…met je paps.





en weer een projectje af.. 
de fair-isle-muts uit de breicampus, deze is voor mijn DH, ze past perfect.
en zelfs mijn handwerkboek is up-to-date :)

Voor alle duidelijkheid, waar staat “fout” in mijn boek, ik maakte een fout niet Mirjam van de campus hoor..:)









Nog genoeg wol over voor een extra muts, maar nu eerst verder aan de flax-sweater.

En ik brei ook effe volop aan de koffieboontjessokken.. ze moeten niet af maar heb wel zin in de “hiel”:)


Ben ondertussen weer wat verder, lekker podcast gekeken deze middag en gebreid.
Nog twee boontjes en daar is 
FLK-heel.

Die is er ondertussen dus ook..:)

 Woensdag waren we naar Intratuin-Halsteren.. jeee… k vond het altijd een dure winkel maar nu.. ze deden een hele remake van de winkel en dat moet blijkbaar betaald worden.. enfin.. toch wat leuke buitenplantjes gekocht.. met het rare voorjaar en dan heel warm.. was er van sommige het mooiste al af.

En ook wat “kamerplantjes”
k wil mijn hobbykamer een beetje veranderen.. en bedacht me dat de plantjes in de hoogte leuk zouden
zijn..
maar als mijn DH mijn spullen heeft opgehangen die ik graag wil:) paar extra leggertjes aan de muur…
kan ik gaan zien hoe en wat ik ga doen…
K heb alvast wat naturel mandjes en mand gekocht en zelf ook aan de slag..


Leuke vooruitzichten dus …

en de zon kwam er vanaf zondag weer aan… weer een reden om “happy” te zijn.

Happy quiiting/knitting

ps. oh ja en k had een geweldig verjaardagsfeestje met de kids afgelopen zaterdag..
deze foto’s zeggen alles

knuf




4 opmerkingen:

Marguerite zei

Fijn dat er steeds weer wat meer kan en mag.
Altijd jammer dat plantjes zo duur zijn.
En heerlijk weer een feestje...

fotorantje zei

je papa was duidelijk ook heel blij om samen uit eten te kunnen
en dat kleine kapoentje is ook een smullertje :-)

wilma oud zei

Je gaat als een speer met jouw mooie brei-projecten. Heerlijk is dat. En zo fijn dat je weer met je vader kon eten en met iedereen kon genieten. Fijn weekend en dank voor het beantwoorden van al mijn vraagjes. Groetjes Wilma

miekequilt zei

Heerlijk om met je oudste en jongste man uit te kunnen. Doe je vader maar mijn hartelijke groeten en geniet van jullie samenzijn.