volgers

maandag 16 augustus 2021

Wat een geweldige moederdag!

Piep

15 augustus, moederdag in Antwerpen.

De kids kwamen naar “huis”

en ik werd me verwend!!

Ik kreeg een “kristal-zeep”
 (Amethist-lavendel)

Een prachtige handgemaakte zeep, waarin zich 2 kristallen bevinden,
ze ruikt hemels.

Voor wie meer uitleg wil..
Kristalzeep.  (klik)





En t was nog niet gedaan..

ook kreeg ik een geweldige “cadeaumand” vol lekkers.. 
met mooie lapjes, thee, siroopje om in mijn waterfles te doen, mooie servietten, chocolade, kruiden.. wat een feest!!



DD1 had lekkers bij de koffie gemaakt.


Was superlekker.

Er volgde nog een heerlijke BBQ en rond 19u ging iedereen tevreden huiswaarts.

En of het fijn was.. zo trots op ons gezin..



Hier ontbreekt “de kleine man” maar die was al pret aan het maken in de tuiin :)

En de “liefde” tussen ome-Wes en Viktor… kijk..die is zo onvoorwaardelijk.



Wat een dag met een “gouden” randje!

Vandaag lijkt het herfstig.. maar ach.. ik geniet nog na en ga na een bezoekje aan mijn “maateke” (lees osteopaat) lekker breien.

Happy quilting/knitting
knuf

2 opmerkingen:

Maria zei

Hey Mieke, dat moet deugd doen, ben ik zeker van, na al die coronatoestanden. Geniet nog lekker na, groetjes Maria.

fotorantje zei

zo'n gezellige dag
amethiststenen heb ik maar in een zeep had ik nog niet gezien, heel speciaal