volgers

dinsdag 7 september 2021

Drie affo’s

Piep

Zoals beloofd in een vorig blogje,
3 affo’s.

De wanten.. ze zitten heerlijk, passen perfect, hoop dat ze nog lang in de kast mogen want dit huidig weertje daar hou ik wel van :)





De “voetbalsokken” (zo noemt mijn paps van 90jaar oud) mijn scrappy socks, grappig!!
Ze zitten heerlijk en ik vind ze best leuk,
en zo heb ik toch nog de eindstreep
van de “koffieboontjes-kal” van 
sarah. gehaald, te laat maar kom.. geen haast in handwerk.





En dan het geen waar ik toch wel trots op ben, mijn Quaking-aspen shawl,
een kooppatroon op Ravelry.
Ik dacht dat hij “klein” uitviel, maar oh oh na het blocken is hij perfect.. kijk…


En zo is hij klaar…








En nu… 2 nieuwe projectjes..

Een truitje .. met glitterboordjes..



En een paar sokken , net begonnen,
twee tegelijk op de rondbreinaald..voor mijn liefste mannetje.




Afsluiten, toch met een beetje kleinzoon-spam.. hij werd gisteren 3jaar en dat vieren we zaterdag.



Happy quilting/knitting

knuf


4 opmerkingen:

Marguerite zei

Wat een super breiwerkjes.
En wauw je sjaal, wat is die mooi.
En natuurlijk nog gefeliciteerd

Maria zei

Hey Mieke, je bent in de breiflow geloof ik, niet aan het patchen? Jij kan ook alles hè.
Wat een prachtige sjaal ! Geniet nog van het mooie weer en zaterdag van het feestje voor de kleinzoon.

fotorantje zei

helemaal klaar voor de herfst en winter dus
hopelijk nog mooi weer zaterdag en anders zal t kleine mannetje wel het zonnetje zijn

miekequilt zei

Sokken breien, ik vind het heel knap dat je dat kan. En dat zoveel kleuren en patronen, leuk hoor.
Hopelijk was het feestje voor de jarige job gezellig.